hangisini alsam

Katılım
23 Haz 2007
Mesajlar
1
slm arkadaşlar bu siteye yeni üye oldum yeni bir motorsiklet almak istiyorum tercihlerimi ikiye kadar indirdim ama şu anda kararsızım sizce hangisi kanuni tıger mı yoksa Regal Raptor mu
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
bence sen seşmelisin senin için en uygun olanını ama ben kanuni derim aslında demem yanlış çünkü regal raptor hakkında hiç bir bilgim yok...
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
honda veya yamaha gibi motosikletleri tercih etsen daha iyi olur bunlar kendini kanıtlamış markalar tabi bu motorlarada kötü demiyorum yinede kara senin
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
Dostum bence iki motorunda showroom larına git ve iyice a dan z ye incele
ve kararını kendin ver
ikisinin de artıları ve eksileri mutlaka vardır
ama sen içine sinen artıları olanı tercih etmelisin bence

mesela bende sana şimdi ybr 125 al desem hepten kafan karışacak

arkadaşım aldı 2. el 19000 km de 2000 ytl ye
bende kullandım hala taş gibi motor

sonuçta alacağın motoru uzun vadede kullanacak olan sensin ..
bende motorumu alırken her kafadan bi ses çıktı
yok o çin malı o öbürü parçası yok
yok efendim servisi kötü vs vs vs
ama ben ne yaptım gittim beğendiğim marka modelleri inceledim ve kanuni rokko aldım hiçde pişman değilim maşallahı var..

ne alırsan şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah ...

aldığın motoruda yaz buraya bizde bilelim...


SAYGILAR ...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
ben iki motoruda gördüm yakından.. valla benim fikrimce regal raptor daha güzel hoş geldi gözüme..daha fazla bir bilgim yok..
 
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
1
arkadaşlar rüm siteye selamlar

arkadaşlar tüm siteye selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
ikiside güzel motor keşke biraz daha paran olsada 4 büyüklerden birini alsan
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşım her iki model ve markanın başlıklarını sonuna kadar oku.

ikinci el sitelerinde satarken ne kadar kaybın olacağı konusu için araştırma yap.

regal şekil olarak daha güzel duruyor kullananların hemen hepside memnun
:cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Regal Raptor'den şaşma sakın!
Çinliler içinde en kaliteli, en iyi olanı odur, bu bilinen bir gerçektir.
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
ikisi de birbirinden berbat makinalar ikisini de almanı tavsiye etmiyorum japonlardan almaya bak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst