Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
slm arkadaşlar bu siteye yeni üye oldum yeni bir motorsiklet almak istiyorum tercihlerimi ikiye kadar indirdim ama şu anda kararsızım sizce hangisi kanuni tıger mı yoksa Regal Raptor mu
honda veya yamaha gibi motosikletleri tercih etsen daha iyi olur bunlar kendini kanıtlamış markalar tabi bu motorlarada kötü demiyorum yinede kara senin
Dostum bence iki motorunda showroom larına git ve iyice a dan z ye incele
ve kararını kendin ver
ikisinin de artıları ve eksileri mutlaka vardır
ama sen içine sinen artıları olanı tercih etmelisin bence
mesela bende sana şimdi ybr 125 al desem hepten kafan karışacak
arkadaşım aldı 2. el 19000 km de 2000 ytl ye
bende kullandım hala taş gibi motor
sonuçta alacağın motoru uzun vadede kullanacak olan sensin ..
bende motorumu alırken her kafadan bi ses çıktı
yok o çin malı o öbürü parçası yok
yok efendim servisi kötü vs vs vs
ama ben ne yaptım gittim beğendiğim marka modelleri inceledim ve kanuni rokko aldım hiçde pişman değilim maşallahı var..
ne alırsan şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah ...