- Katılım
- 6 Nis 2009
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
herkeze selamlar ben sıteye yenı uye oldum 4 yıldır motosıklet kullanıcısıyım BUYUK MAKINAYA YAENI GECICEM SIKLAR HAKKINDA BANA DETAYLI BILGI VERECEK ARKADASLARA SIMDIDEN TESEKKUR EDERIM SAYGILAR ^^ŞIKLAR=F 650 mı_ cbf 500 mu yoksa hyosung gv 650 mı uzun yol ve yakıt konusunda ve tabıykı salamlık ve parca fıyatlarında kı gorus ve tavsıyelerınızı beklıyorum .....:queen: