- Katılım
- 9 Eki 2008
- Mesajlar
- 611
kawasaki + yoshimura :queen:
Arkadaşlar; Siz maddi açıdan müsait olsanız hangi Model motosiklet ve ne marka egzost taktırırdınız bu 4 silindirli asfalt harikalarına
Ne güzel olurdu vallaBende istiyorum alırken bir tane banada al usta
![]()
Ne güzel olurdu vallaBende istiyorum alırken bir tane banada al usta
![]()