- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 5,149
- Konu Yazar
- #1
Dün sabah katıldığım bir basın toplantısından sonra Tarlabaşı'dan Taksim yönünde, Tüyap civarlarında 40-50 gibi bir hızla sakince gidiyordum. Üç şeritli yolda en sağdan giderken, ilerde orta şeride geçeyim diye düşündüm. Aynadan bakınca beyaz bir Renault Broadway'in sol şeritten sağa daldığını gördüm, daha da yavaşladım. Adam tuttu, 20 m mesafedeki sokağa en sol şeritten dalış yaparak girmeye kalktı. Fren yaparak daha da sağa kaçmama rağmen aramızda 10 cm mesafe ancak kaldı, bir de durup camı açıp laf etti. Huzurlu gezinti modunda olmasam inip dalardım, zaten korumam tam, 2 siklet üstüme bile saldırabilirim diye umuyorum :wiinkk:
Bu olayı anlatma sebebim şu: Peki ben hangi şeritten gideyim? Sağdayken birileri önüme dalıyor, orta şeritte soldaysam sağımdan, sağdaysam solumdan tehlikeli biçimde geçiliyorum, ortalamışsam her iki yandan da geçmeye kalkıyorlar, sol şeritte plakama plaka değdirmeye çalışıyorlar. Ne yapayım, nasıl süreyim?
Bu olayı anlatma sebebim şu: Peki ben hangi şeritten gideyim? Sağdayken birileri önüme dalıyor, orta şeritte soldaysam sağımdan, sağdaysam solumdan tehlikeli biçimde geçiliyorum, ortalamışsam her iki yandan da geçmeye kalkıyorlar, sol şeritte plakama plaka değdirmeye çalışıyorlar. Ne yapayım, nasıl süreyim?

