hangi motrsikleti almalıyım

Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım ve yardımınıza ihtiyacım var motorsiklet almayı düşünüyorum ve krediyle alırım büyük ihtimalle

bu küba motor asya mondiallerin 125 mg modelleri felan varya alanyada onlara 2400-2700 tl arası diyorlar

salcano 150 lik 3200 (vitesli ybr tarzı)

ve apache 150 rtr 4300 banka faizi felan 5500 civarı oluyor sizce hangisi olabilir seçmek zorunda kalsanız hangisi olur yada başka bi önereceğiniz motorsiklet varmı 5000-6000 arası felan :pale:
 
Katılım
23 Kas 2011
Mesajlar
4
kardeşim ilgin için çok teşekkür ederim ben galiba tam anlatamadım hata bende kusuruma bakma

bu mondial mg 100 125 modelleri iyi tutuldu ama 2400 masrafları felan 3000 bence değmez

ben 6000 e kadar krediyle felan verebilirim apache suzukinin üretildiği yerde üretiliyor dediler ne kadar doğru bilemem ama 5500 e değermi

ve ben morotsikletten o kadar ahım şahım anlamam siz olsanız hangisini alırdınız???
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bence 5500 liraya gelen apache elensin.Yazık günah o kadar faiz vereceksin...Onun yerine motosiklet isteğin varsa biraz ertele yada daha uygun birşeyler al.Mesela 2500 lira limit koy.Bunların içinden seçim yap.Kanuni windy,mondial mg serisi vs vs diye giden bir listen olsun.Umarım konuyu okursun.Arkadaş hortlatmış ben de yardımcı olmak için cevap yazdım. :)
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım ve yardımınıza ihtiyacım var motorsiklet almayı düşünüyorum ve krediyle alırım büyük ihtimalle

bu küba motor asya mondiallerin 125 mg modelleri felan varya alanyada onlara 2400-2700 tl arası diyorlar

salcano 150 lik 3200 (vitesli ybr tarzı)

ve apache 150 rtr 4300 banka faizi felan 5500 civarı oluyor sizce hangisi olabilir seçmek zorunda kalsanız hangisi olur yada başka bi önereceğiniz motorsiklet varmı 5000-6000 arası felan :pale:

salcano wolf 125
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/77416-salcano-wolf125-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

alanyada fat280 var onla konuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst