Hangi motosikleti kullanıyorsunuz?

Hangi motosikleti kullanıyorsunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    1,283
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
126
---

cbr 125 R (..lütfen bekleyiniz.....mesajınız minimum karakter sayısına yükseltiliyor...)

---
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
2002 Seyhan 301... ya bu yamaha Dragstar hoş makine'de gösterge paneli çok basit gibi geldi sadece Gocaman Km göstergesi var güzel bi devir saati benzin göstergesi iyi olurmuş sonuçta Gocaman alet ::piloot::
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ben yı yang diye bir çinli var:salut: dı sattım.
artık honda cbf 150 hemde siyah.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
19
Ben Mondial 150 ZAT kullanıyorum. Herkese kazasız sürüşler.:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
2002 Seyhan 301... ya bu yamaha Dragstar hoş makine'de gösterge paneli çok basit gibi geldi sadece Gocaman Km göstergesi var güzel bi devir saati benzin göstergesi iyi olurmuş sonuçta Gocaman alet ::piloot::

bendede mondial kt 125 var sevgili tutkun mz'in kendi sitesine gir bi bak nasıl makineler var MZ 1000S MZ1000S bittim abi manyak makina:cat:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
84
valla 14 yaşındayım 2000 MODEL 125 MZ'İM var ben 17 yaşında Allah bilir nası bi motosiktim olur :silent:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
2
Honda dan şaşmam

Arkadaşlar merhaba ben henüz yeni üzelerdenim ben derim ki honda bende 1994 model Hero-Honda CD100 var 13 yaşını doldurdu motor o kadar dayanıklı ki o zamandan beri motor kısmına anahtar bile değmedi. Yani biraz daha büyütmeyi düşünüyorum ama tabi Honda nın titan gibi serilerini falan düşünüyorum. tşk ii eğlenceler arkadaşlar

ayrıcaa benim sürdüğüm motoru görseniz yani dersiniz ki nasıl bişi olmamış bu motora ben motora 6 yıldır biniyorum yaşım 18 yani arkadaşlar çok afedersiniz ama hondaya bindiğim gibi eşeğe binsem sanırım eşek ölürdü yani ben honda derim başka bişi demem ama suzuki ve kawasaki zzr1100 de de gözüm var ileride alacam inşallah
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
3
Mondial 100 kh Nie Mİ diOsUNuz:p yaş 16 we ilk olarak bierden baslamak lasm die düşünüorm;):)
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
81
selam bende de honda rebel 250 var.. umarım en kısa zamanda bi enduro ile yola devem ederim.. sevgiler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst