Honda dan şaşmam
Arkadaşlar merhaba ben henüz yeni üzelerdenim ben derim ki honda bende 1994 model Hero-Honda CD100 var 13 yaşını doldurdu motor o kadar dayanıklı ki o zamandan beri motor kısmına anahtar bile değmedi. Yani biraz daha büyütmeyi düşünüyorum ama tabi Honda nın titan gibi serilerini falan düşünüyorum. tşk ii eğlenceler arkadaşlar
ayrıcaa benim sürdüğüm motoru görseniz yani dersiniz ki nasıl bişi olmamış bu motora ben motora 6 yıldır biniyorum yaşım 18 yani arkadaşlar çok afedersiniz ama hondaya bindiğim gibi eşeğe binsem sanırım eşek ölürdü yani ben honda derim başka bişi demem ama suzuki ve kawasaki zzr1100 de de gözüm var ileride alacam inşallah