Hangi motosiklet türü daha zevkli

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
sa arkdaşlar ben 1 ay sonra fln motor alacam yalnız kullanmış arkadaşlara sorum olacak

cub motor sürmesimi daha zevkli örn: lifan tay 100

debryajlı 125 lik motor sürmesimi daha zevkli örn:mondial 125 mg deluxe

japon motorlarını karıştırmayalım lütfen 2.el fln lütfen 2 motoruda kullanmış üstadlardan yorumları bekliyorum

bu arada bu iki motordan hangisinde daha iyi aragaz çekilir hadi kalın sağlıcakla:cat:
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
cup kullanıyorum ama debriyajlı daha zevkli , aragaza gelince gereksiz ama 2 motorada istedeğin ayarı verebilirsin sanayiye götür gazı yumuşattır aragazı gör :)
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoplayıp zıplamayı seviyorsan, kros
doğayı sevip, kopamıyorsan,enduro&touring
grup sürmeyi sevip hava atmayı seviyorsan, chopper
şehiriçinde gezmeyi sevip rahatına düşkünsen, scooter
motora bindiğim belli olsun rüzgarı hissedeyim dersen, niked

dertliyim dertlerimden kurtulayım dersen,süpersport :) şaka tabiki :mrgreen:
süratli gitmeyi sevip düzgünde yol bulabilirsen, gücü altında hissetmeyi seviyorsan ,süpersport

işte neyi sevdiğini neyi istediğini düşün

Bana sorarsanız şu
ben yukarıda yazanların hepsini seviyorum hoplayıp zıplamaya dağa taşa vurmaya 1 adet kros almak istiyorum, gezilerime 1 adet touring, sürat viraj pist otoban vs içinde 1 adet ss
yani 3 motosiklet beni paklar gibi oyüzdendirki
hepsi zevkli
 
Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
279
hoplayıp zıplamayı seviyorsan, kros
doğayı sevip, kopamıyorsan,enduro&touring
grup sürmeyi sevip hava atmayı seviyorsan, chopper
şehiriçinde gezmeyi sevip rahatına düşkünsen, scooter
motora bindiğim belli olsun rüzgarı hissedeyim dersen, niked

dertliyim dertlerimden kurtulayım dersen,süpersport :) şaka tabiki :mrgreen:
süratli gitmeyi sevip düzgünde yol bulabilirsen, gücü altında hissetmeyi seviyorsan ,süpersport

işte neyi sevdiğini neyi istediğini düşün

Bana sorarsanız şu
ben yukarıda yazanların hepsini seviyorum hoplayıp zıplamaya dağa taşa vurmaya 1 adet kros almak istiyorum, gezilerime 1 adet touring, sürat viraj pist otoban vs içinde 1 adet ss
yani 3 motosiklet beni paklar gibi oyüzdendirki
hepsi zevkli

aragaz meselesine ne diosun :D
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en güzel aragaz mobilet tarzı motosikletlerde olur. eksozda patlak olmalı yada ucu büyütülmüş ve açık
süper51, peugeot103 vs bilumum 2zamanlı kayış kasnak kavramalı olan motosikletin eksozuna ayağınla basarsan kavramadan dolayı vites değişir gibi
ses olarak bebek sesi melodisini andırır uuuvvvvvvvvwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeuuuuu gibi

aragazıda varsa gaz kolunu yapabilceğin en hızlı kısa aralıklarla gazı verip kapatabilirsen müthiş bir duygudur ki bu zaten apaçi kelimsinin motosiklet camiasındaki doğuşu buradandır.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
hoplayıp zıplamayı seviyorsan, kros
doğayı sevip, kopamıyorsan,enduro&touring
grup sürmeyi sevip hava atmayı seviyorsan, chopper
şehiriçinde gezmeyi sevip rahatına düşkünsen, scooter
motora bindiğim belli olsun rüzgarı hissedeyim dersen, niked

dertliyim dertlerimden kurtulayım dersen,süpersport :) şaka tabiki :mrgreen:
süratli gitmeyi sevip düzgünde yol bulabilirsen, gücü altında hissetmeyi seviyorsan ,süpersport

işte neyi sevdiğini neyi istediğini düşün

Bana sorarsanız şu
ben yukarıda yazanların hepsini seviyorum hoplayıp zıplamaya dağa taşa vurmaya 1 adet kros almak istiyorum, gezilerime 1 adet touring, sürat viraj pist otoban vs içinde 1 adet ss
yani 3 motosiklet beni paklar gibi oyüzdendirki
hepsi zevkli

gönül isterdi bunlardan almak ama scooter pek sevmem 125 lik alsam 100 lük cup la çok yakıt farkı olurmu
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Cup motorların ön rüzgarlıkları rüzgarlı havada yelkene dönüşüyor, kontrolü zorlaştırıp dengeyi bozarak motosiklet zevkini katlediyor.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
deluxe güzel bi motor çoğu isteginide yerine getiricek bi motor tavsiye ederim cup konusundada işi çözünce hemn degiştirmeye calısıcaksın buyutmeye calısıcaksın gereksiz olucak 125 lik al daha cok idare eder.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
deluxe güzel bi motor çoğu isteginide yerine getiricek bi motor tavsiye ederim cup konusundada işi çözünce hemn degiştirmeye calısıcaksın buyutmeye calısıcaksın gereksiz olucak 125 lik al daha cok idare eder.

tmm kararımı verdim sana ve tüm yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler tekeriniz düz bassın
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
iki saat içinde karar verelbildiğine göre
sen hızlı bir motorcu olacaksın :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst