hangi motoru seceyim tavsiye de bulunurmusunuz

Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
17
Selamın aleyküm üstadlar forma yeni üye oldum okudum kadarrıyla bana sadece sizler yardım ede bilirsiniz..
3000 tl gibi bir bütcem var motor almak ta karar veremedim bir türlü aklımda var aslında bir kaç tane tane
1-) yukı yk-150 üstad
2-) kuba xcg 150
3-) kanunı wındys 150 lx
4-) mondıal 150 MCX Roadracer
Başka önerebileceğiniz de varsa söylerseniz sevinirim arkadaşlar..

Teşekkürler
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
17
eyvaallah kardeşim ben de lifan emisolu almaya karar verdim inşaallah anlatılanlar kadar sağlam motordur.. :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Bakımını yaparsan rahat uzun süre kullanırsın çünkü gerçekten kaliteli motor.
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MONDİAL almada ne alırsan al
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst