hangi motoru almalıyım iş gorurmu

Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
6
merhabalar ben bu 2 motor arasında kaldım hangısını almalıyım 2 side 1 bıne olurmus ama hangısı ıyıdır vede bu motorun arkasına kız bındırılır mı yakısırmı yani birde raat 80 falan basar mı ama raat yanı 80 le gıdermi kredı kartımdan cekıp almayı dusunuyorum ılk motorum bole ucuz olsun ıstıyorum yada onerdıgınız varsa lınk olarak sahibındenden link verırmısınız
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
merhabalar ben bu 2 motor arasında kaldım hangısını almalıyım 2 side 1 bıne olurmus ama hangısı ıyıdır vede bu motorun arkasına kız bındırılır mı yakısırmı yani birde raat 80 falan basar mı ama raat yanı 80 le gıdermi kredı kartımdan cekıp almayı dusunuyorum ılk motorum bole ucuz olsun ıstıyorum yada onerdıgınız varsa lınk olarak sahibındenden link verırmısınız

Kardeş sen hayırdır gerçekten, kız bindirilme özelliği aranır mı ya motosiklette :mrgreen:
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
6
@BatuhanS @hakikiteker yanı yakıslı bi motormu demek istedım altımda guzelmı durur yoksa cıns mı durur bnim almak ıstedıgım aslında bajaj boxer ama suan sadece buna ımkanım var 1 bın cıvarı ıns anlatabılmısımdır cevap beklıyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
534
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hangi iki motor arasında kaldın?

Kız olayı sende başlayıp sende biter r1'e binip de iki kelimeyi bir araya getiremiyorsan motorun önemi kalmaz

Anlaşabiliyorsanız kız seninle bisiklete bile artçı olur
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
6
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sec-begen-keyfi-keder-satis-234688491/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-2008-rs-151-mondial-kirmizi-233184581/detay
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
118
Bende elektrikli motor var ve kız arkadaşımla gönül rahatlığıyla binip geziyoruz ve motorun yakışması için biraz fazla paralar vermen gerekebilir benim boy 1.93 kilo 90 50 kiloluk sarjlı motora biniyorum dışarıdan komik gözüküyor ama ben sürmekten keyif alıyorum ve işimi görüyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
534
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sec-begen-keyfi-keder-satis-234688491/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-2008-rs-151-mondial-kirmizi-233184581/detay

Bu motorları senin kriterlerine göre değerlendirirsek

iş göreceğini sanmıyorum hem çinli hem scoter hani cg olsa belki olurdu ama

Kız olayına girmiyorum

80 basar mı basmaz mı zaman gösterir bence marş aldığına dua etmek gerekir

En az 2500 tl toparla bir mondial ukh al bir de kask (20 liralik nazi kaskları hariç)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
usercom doğru yanıtı vermiş. dikkate almalısın. motor seçeneklerini göremedim bu arada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst