Hangi motor ?

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
Merhaba arkadaslar

Ben bu yaz bir motor almayı düşünüyorum bütcem maksimum 1500 tl olucak vitesli ve sıfır bir motor almayı düşünüyorum size danısmak istedim Sizce hangi marka hangi modeli olabilir ?

Şimdiden verdiğniiz bilgiler için Teşekkürler...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek tercihin var, Mondial 125 UGH. O bile 200Tl plaka-ruhsat masrafı ister etti 1700Tl, sana tavsiyem ben yeni aldım,çok memnunum:cat:( 0 masraf) al temiz bir 2. el CGL125.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
Yeni değil ,en düşük fiyatlı vitesli bu, mondialin sitesine ve sahibinden.com'a bakmalısın:bounce:.

baktım zaten suan için aklımda 3 tane motor var biraz araştırdım kadarıyla bunlar iii

1.MONDIAL 150 HS

2.Mondial 150 RF

3. Mondial 150 ZC

ben 3 numarada karar kıldım ama plaka tuhsat derken 2.000 lirayı bulur :pr:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondial alacaksan 2. ellere bakmanı öneririm.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
Mondial alacaksan 2. ellere bakmanı öneririm.

Ya sana zahmet olmassa 2 el motor alırken en önemlisi nelere dikkat etmemiz lazım yazarmısın piyasayıda yokladım 800-900 liraya 2 el cok iyi vitesli motorlar var ama insan şüphe duyuyo birşeyleri bosuk ya da kırıktır die bende fasla anlamıyorum ilk motorum olcak

Mesela frenlerin disk olması daha ii sanırım kampanadan ? vs diğer şeyler
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya sana zahmet olmassa 2 el motor alırken en önemlisi nelere dikkat etmemiz lazım yazarmısın piyasayıda yokladım 800-900 liraya 2 el cok iyi vitesli motorlar var ama insan şüphe duyuyo birşeyleri bosuk ya da kırıktır die bende fasla anlamıyorum ilk motorum olcak

Mesela frenlerin disk olması daha ii sanırım kampanadan ? vs diğer şeyler

İlçelere bak şehir görmemiş motor iyidir,kaza düşüş,kısaca orjinal olur km çok önemlidir,motorun temizliğiyle orantılı mı km bakılmalı, satışının tamamıyle masrafsız olduğunu telefonda teyidini almalısın...Senin işin zor:), ilan sitelerinin kurdu olmasan bile tilkisi olman lazım.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
İlçelere bak şehir görmemiş motor iyidir,kaza düşüş,kısaca orjinal olur km çok önemlidir,motorun temizliğiyle orantılı mı km bakılmalı, satışının tamamıyle masrafsız olduğunu telefonda teyidini almalısın...Senin işin zor:), ilan sitelerinin kurdu olmasan bile tilkisi olman lazım.

ya herkes bişiy diyo karar vermek cok zor tam bir model beğeniyorum onu alma bunu al onu alcam başka biri bunu alma sunu al dio :S :S
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
güzel motor ama biraz kaba ayrıca 2 ol olmasına rağmen 1300 lira
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
55
evet oda doru neyse fasla forumu kirletmeyelim :) verdiğin bilgiler için saol kardes iyi geceler
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi iyigeceler rüyanda Kymco'yu gör:cherry:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1.500 TL'ye Mondial 125 UAG var,bir bak istersen.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
52
paran az maksimum alman gereken makina 2.el olmalı 2006 model.Kanununin 2ellerine bak bide yaza doğru paran olursa güzel bir 2.el cbr125 tercihin kafanda da olsun.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Ya kardeşim bence sakın başına bela alma.Yani 2. el Mondial alma derim çünkü gerçekten Çin makinaları hassas makinalar yanlış kullanıma gelmiyorlar.Yani ilk sahibinin nasıl kullandığını nerden bileceksin.Bence sen git eğer illlede 2.el alacam param kısıtlı diyorsan Honda cgl125,Honda cg125 titan,yamaha ybr 125 bunlara bir bak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst