hangi motor alınmalı yamah super tenere yoksa trıumph 1200 x

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
18
hAngi motorsikleti alınmalı ben uzun yolculuk yapmayı ve araziye girmeyi seviyorum 2 tane motor aklımda 1. yamah super tenere 1200 ze... 2. triumph 1200 tiger explorer XC. bu iki motor vergileri ne kadar.. ve hangisi daha iyi..yabancı sitelere girdim bir sürü sayfa açtım kimse cevap vermedi ..lütfen bana yardım edin..şimdiden teşekkürler...:pr:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Yillik vergisi 500 küsür lira olmasi lazim.Ben iki motoruda yakindan gordum(yanyana) inceledin gayet güzel motorlar, suren kisilerde tanidik sayilirdi sohbet ettim.Onlarin demelerine gore triumph normal bir kullanımda 100 km 5-6 litre civarı yaktığını söylediler genel olarak ikiside memnundu ancak tenere kullanan kisi triumph begendigini soyledi.Hatta sıfır alcak olsam triumph alırım gibisinden laf etti.Arkadan triumphu bir cok kisi bmw gs benzetiyor.Triumph servis parca bakimindan yeterli degil ulkemizde ingiltereden 10 gunde parca geliyormus goz onunde bulundurmak lazim.Buyuk sehirdeyseniz sıkıntı yok.Benim favorim triumph daha heybetli bir durusu var.Performansları ne yondedir bilmiyorum.Saygılar
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
18
çok teşekkür ederim...tiger motor gerçekten dehşet bir motor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

usta bir motorsiklet kullanıcısı bana dediki bugün bir dergide okuduğu yazıda . Bmw gs kıl payı farkla Triumph dan 1.liği almış. Tenere de 3. Olmuş
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Fuat Domaniç bi ara Tiger'ı kötülüyordu, sormak lazım.
Hoş, FZ6 da sevmez o :)
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
18
gerçekten hangisini alacağımı şaşırdım :silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

Triumph Tiger Explorer 1200 XC
ÖZELLİKLERİ
Ortalama Yakıt Tüketimi 6.litre -100 km
Motor Hacmi 1215 cc
Motor Özelliği 3 silindir, 6 vites
Motor Gücü 137 hp @ 9400 rpm.
Tork 121 Nm @ 6400 rpm.
Maksimum Hız 226 km/h
Ağırlık 259 Kg.(Yakıt, yağ dahil)
Sele Yüksekliği 837 mm.
Yakıt Kapasitesi 20 Litre.
Ön Fren 2 x 305 mm disk
Arka Fren 282 mm disk
Ön Lastik Ebatları 110/80 – 19
Arka Lastik Ebatları 150/70 – 17

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

YAMAH SUPER TENERE 1200
ÖZELLİKLERİ

Motor Hacmi 1199 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 6 vites
Motor Gücü 107.28 hp @ 7250 rpm.
Tork 114 Nm @ 6000 rpm.
Maksimum Hız 219 km/h
Ağırlık 260 kg.
Sele Yüksekliği 845 mm.
Yakıt Kapasitesi 22.71 Litre.
Ön Fren 2 x 310 mm disk
Arka Fren 282 mm disk
Ön Lastik Ebatları 110/80 – R19
Arka Lastik Ebatları 150/70 – R17
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bir kullanıcısı ile yaptığım sohbette , tigerin sürekli yazılımsal sorunlar çıkardığından sürekli yazılım güncellemesi için servise gitmek zorunda kaldığından şikayetçiydi. Motor benzinle değil yazılımla yürüyor sanki diyede hayıflanıyordu.
Bu konunun doğruluğunu araştırmanız lazım. Eğer öyle ise yamaha daha mantıklı bir seçenek olur . Hatta öyle değilse bile bence daha mantıklı :)
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
18
valla tiger bayisine bile mesaj gönderdim bakalım artık sonuç ne olacak :bestmt:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
140
Aylar süren araştırmalarım sonucu süper tenere yi seçtim.
BMW R1200GS. :En iyisi. Fiyat ve yedek parça ve servis fiyatından eledim. Düşürüp manet kırsanız yandınız. ELENDİ.
TRİUMPH TİGER 1200 EXPLORER: Vergi diliminden elendi. Aslında orjinal aksesuarların fabrikasyon gelmesi, sele ısıtma falan bunu öne çıkarıyor. Ama 2,5 kat yüksek MTV var. ELENDİ.
SUPER TENERE.: Elektronik süspansiyon avantaj.Vergi dilimi iyi. Kağıt üstünde güçsüz ve ağır. Ama sürücüsü ile öyle bütünleşiyor ki otoyol dışı tüm yollaarda triumphu geçeceğine eminim. Mükemmel ağırlık merkezi ile GS kadar keyifli.
Sabit euro kuru ile büyük fiyat avantajı var. Bugün
GS: 210 000
Tiger: 140 000
Super Tenere: 85 200

Hangisini alayım diye düşünmeye gerek var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst