hangi marka moped

Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
12
arkadaşlar
kanuni
yamaha
beldeyama
ramzey
gibi markalar içinde hangi tür moped almam lazım
yada moped mi alayım yoksa scooter mi
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
kanuni - moped power glx 2 vites benim 4 senelik motor ramzey 2007 fark acıyor.
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
yamaha derım cunku uzerındeki parca %50 ybrden alma honda cok tıtrıyor
kanuni ramzey ise yolda parcasını toplarsın yolda degmez yani

bıraz söyle paranıza deger verın alıyorsunuz cın malı tamam cın kötu demıyorum ıkı gırdı pıyasa yoksa fıyatlar ucuzlamazdı ama kardesım sızde barı saglam bısey bulun mısal cınlerın arora bır markası var saglam bişey ama turkıyede yok
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
345
beldeyama ile yamaha aynı zaten moped istiyorsan mobylette bionik ala bilirsin sittin sene yolda kalmazsın :bounce:
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
12
bende kararımı verdim zaten
doru diyonuz
yani alınc adam gibi alıcaksın
yamaha ile kanuni arasında zaten 50 ytl fark var
ben en iisi yamaha alayım


birde bir arkadaş yazmış ''moped ilkel demiş''


ii de sen bana hiç sordun mu paran var mı die
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
7
yamaha derım cunku uzerındeki parca %50 ybrden alma honda cok tıtrıyor
kanuni ramzey ise yolda parcasını toplarsın yolda degmez yani

bıraz söyle paranıza deger verın alıyorsunuz cın malı tamam cın kötu demıyorum ıkı gırdı pıyasa yoksa fıyatlar ucuzlamazdı ama kardesım sızde barı saglam bısey bulun mısal cınlerın arora bır markası var saglam bişey ama turkıyede yok

salamlık konusunda ramzeyı bu katagorıye katmıssın:cyclopsan 2.5 senelık ramzey 125 cc kullanıcısı olarak sana katılamıyorum 12 kazam var resmımdekı motorumla ve hıc bır parcası yerınden dusmedı saglamlık bakımından turkıyedekı cınlerın ıcınde ramzeyı tek gecerım saygılar :cherry: tek sorun tekerlek ebatları yuzunden manevra kabılıyetı yok her ssucooter gıbı kazalarımın %90 nınıda bu yuzden yaptım 80 85 ustune cıktımmı vıraj almak asırı zorlasıyor solugu benım gıbı ya ondekı arabanın tamponunda yada yolun kenarındakı kum yıgınının ıcınde alıyosun :cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst