Hangi gidon daha geniş???mondial 150'mi?Ramzey 200'mü???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,ben daha genişçe bir gidon takmak istiyorum motosikletime,zaten bunların hepsi standart 22 milimetre kalınlığındadır diye tahmin ediyorum...

Sorum şu,hangi modelinki daha geniş?
Mondial mi?Yoksa Ramzey mi??

Kanuniler çok pahalı,renthal falan almak da istemiyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst