- Katılım
- 6 Nis 2012
- Mesajlar
- 579
İlk çıktığından beri Enpara kullanıyorum. Kredi kartının da pilot kullanıcılarındandım.
Daha öncesinde ise Axess kullandım 7-8 yıl. Chip para olayı güzel, evet bir çok kazancı var ama bu sözde kazanç sizi daha çok alışveriş yapmaya yönlendiriyor. Örneğim 200 lira üstüne chip para veriyor. Benim ihtiyacım olan şey 100 lira. Ben Chip para kazanmak için bunu 200'e tamamlıyorum. İhtiyacım olmayan dünya kadar şey aldım bu sayede. :mrgreen:
Enpara'da ise chip para, bonus v.s. yok. Aidat yok, eft,havale v.b. hiç bir ücret yok. Bu yönden şimdilik güzel. Hoş cepteteb'de aynı şekilde ancak ona ısınamadım 3 yıldır.
Daha öncesinde ise Axess kullandım 7-8 yıl. Chip para olayı güzel, evet bir çok kazancı var ama bu sözde kazanç sizi daha çok alışveriş yapmaya yönlendiriyor. Örneğim 200 lira üstüne chip para veriyor. Benim ihtiyacım olan şey 100 lira. Ben Chip para kazanmak için bunu 200'e tamamlıyorum. İhtiyacım olmayan dünya kadar şey aldım bu sayede. :mrgreen:
Enpara'da ise chip para, bonus v.s. yok. Aidat yok, eft,havale v.b. hiç bir ücret yok. Bu yönden şimdilik güzel. Hoş cepteteb'de aynı şekilde ancak ona ısınamadım 3 yıldır.