Hangi Bankayı Tercih Ediyorsunuz?

Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
İlk çıktığından beri Enpara kullanıyorum. Kredi kartının da pilot kullanıcılarındandım.

Daha öncesinde ise Axess kullandım 7-8 yıl. Chip para olayı güzel, evet bir çok kazancı var ama bu sözde kazanç sizi daha çok alışveriş yapmaya yönlendiriyor. Örneğim 200 lira üstüne chip para veriyor. Benim ihtiyacım olan şey 100 lira. Ben Chip para kazanmak için bunu 200'e tamamlıyorum. İhtiyacım olmayan dünya kadar şey aldım bu sayede. :mrgreen:

Enpara'da ise chip para, bonus v.s. yok. Aidat yok, eft,havale v.b. hiç bir ücret yok. Bu yönden şimdilik güzel. Hoş cepteteb'de aynı şekilde ancak ona ısınamadım 3 yıldır.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
şu an bankalar kredi kartı borç bakiyelerini isteseler iddia ediyorum yüzde seksen borçlu borcunu geri ödeyemez.

olmayan parayı çevirip duruyoruz yani.

Dostum zaten kapitalist sistem böyle döner.
Sermaye sahibi malı daha ucuza üretmek için daha ucuza işçi çalıştırır. Daha ucuza çalışan işçinin üretilen malı alacak yeterli parası yoktur. Bu durumda borçlanır . Bu düzen borçlar ödenemeyecek duruma gelene kadar devam eder. Kimse borcunu ödeyemediği zaman ekonomik kriz dediğimiz olgu ortaya çıkar. Sonra mali politikalar vs ile bu sistem "restart" edilir. Taa ki bir sonraki krize kadar. Her kriz bir öncekinden daha derin olur. Bir çocuk bile bu sistemin sürdürülebilir olmadığını görür. ( Bakınız /Okuyunuz : Karl Marx )
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
bahaettiginiz yapi kredi play kartini sadece ogrencilere mi veriyorlar ben okumuyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

bu arada Mesela Garanti bankasıyla neden calışma diyorsunuz ne gibi zararlari var durup dururken faiz felan mi koyuyorlar

Öğrenci olmanız şart değil. 18-24 yaş aralığı da yeterli. Şuradan detaylarına bakabilirsiniz: http://www.yapikrediplay.com.tr/

Garanti ile ilgili bir şey söylemedim. Bonus Card kullanmadım hiç.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Dostum zaten kapitalist sistem böyle döner.
Sermaye sahibi malı daha ucuza üretmek için daha ucuza işçi çalıştırır. Daha ucuza çalışan işçinin üretilen malı alacak yeterli parası yoktur. Bu durumda borçlanır . Bu düzen borçlar ödenemeyecek duruma gelene kadar devam eder. Kimse borcunu ödeyemediği zaman ekonomik kriz dediğimiz olgu ortaya çıkar. Sonra mali politikalar vs ile bu sistem "restart" edilir. Taa ki bir sonraki krize kadar. Her kriz bir öncekinden daha derin olur. Bir çocuk bile bu sistemin sürdürülebilir olmadığını görür. ( Bakınız /Okuyunuz : Karl Marx )

karl abim iyi söylemiş, adam gibi adam marks reisin askerleriyiz ve fakat sistem yıkılacaksa umrumda olmaz zira kaybedecek çok şeyim yok. kuru ekmek ve ot yemeği yiyerek de hayatta kalabilirim.

kaybedecek malı mülkü olanlar, her gün pirzola, havyar yiyenler düşünsün bana ne!
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Hocam enpara kullayorsan sana bişiy sorucam açtırırken ücret alınıyor mu bu karttan?
Aylık yıllık bi ödemesi var mı?
Para yatırırken veya çekerken kesinti yapılıyor mu?

Aylık yıllık bi ödemesi var mı? yok
Para yatırırken veya çekerken kesinti yapılıyor mu? hayır.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Kredi kartına başvurmadan önce findeks notunuzu öğrenmekte fayda var. Düzenli aylık geliriniz yoksa birden fazla kart alıp borçlanmayın. Bir de kart aldığınız bankada hesap açtırmak zorunda değilsiniz. Hesap açtırırsanız 3 ayda bir hesap işletim ücreti ödersiniz.
 
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
205
bugün şubeden garantiye basvuru yaptım. sonuç bekliyorum. enpara nedir kredi kartı mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

finansbankda Garantide onaylamadı, ayrıca hic bi yere borcum yok maaşımıda 1 yıldır düzenli olarak finansbanktan alıyorum neden onaylanmıyor acaba :(
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
bugün şubeden garantiye basvuru yaptım. sonuç bekliyorum. enpara nedir kredi kartı mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

finansbankda Garantide onaylamadı, ayrıca hic bi yere borcum yok maaşımıda 1 yıldır düzenli olarak finansbanktan alıyorum neden onaylanmıyor acaba :(

Bu işlerde borçsuz olmak ta iyi bir puan değil. Yani borç dediğime bakma, daha önce bankalarla ne kadar haşır neşir olduğunda önemli. Kardeşimin şimdiye dek ne kredi, ne kredi kartı kullanmışlığı var, ne de herhangi bir borcu harcı, 15 bin lira kredi çıkmıyor, onu geçtim, hani şu telefon için verdikleri 1000 liralık kredi bile onaylanmıyor. Fakat daha önce yukarıda da belirttiğim gibi, ben çok haşır neşir olduğumdan, o kadar borcum varken bile bana şubeye bile gitmeden 25-30 bin çıkıyor. Kart limitim maaşımın yaklaşık 4 katı, aylık kredi ödemem yarısına yakın, ama yağlı müşteri görüyorlar beni.

Tekrar söylüyorum, evli değilsin, çoluk çocuk yok, maksimum para ihtiyacın belli, vazgeç bence.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
karl abim iyi söylemiş, adam gibi adam marks reisin askerleriyiz ve fakat sistem yıkılacaksa umrumda olmaz zira kaybedecek çok şeyim yok. kuru ekmek ve ot yemeği yiyerek de hayatta kalabilirim.

kaybedecek malı mülkü olanlar, her gün pirzola, havyar yiyenler düşünsün bana ne!

Para ve modern bankacılık sisteminin temeli borctur. Piyasada dönen her para birilerini borclandirir. Para borctur. Dolayısıyla her zaman birileri batacak ve malını mülkünü ya da hayatini bankaya devredecektir. Dünyanın şu andaki duzeni sürdürülebilir değil. Milyarlarca insan aç gezerken birkaç bin kişi ihtiyacı olmadığı kadar lüks içinde yaşıyor. Bu adil değil ve açıkça sömürü düzeni.

Benim umudum yapay zeka. Yapay zeka beyaz yakalı orta sınıfın yerini aldığında universal income denilen herkesin yaşamını insanca sürdürebilmesi için yeterli parayı devletin sağlaması meselesi daha ciddi konuşulacak. Üretilen mal ve hizmetin adil paylaşımı için gerekli sosyal düzen belki de ancak kimsenin çalışmak zorunda olmadığı über teknolojik bir toplumda var olabilir. Tabi biz o günleri gormeyiz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
871
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Faize bulaşmayın
Faiz sadece haram demek değil Allah a ve peygamber efendimize savaş açmaktır
Bakara Suresi 279 da faizin Allah ve peygamber efendimize savaş açmak olduğunu belirtiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst