- Katılım
- 26 Mar 2012
- Mesajlar
- 512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim ve diğer akaryakıt istasyonlarının tırları İzmit deki dolum yerinden yakıt alır,bu yakıtlar 3 ayrı vanadan gelir ve Tüpraş da yakıt işlenir her akar yakıt istasyonu da Tüpraş dan alır burada önemli olan husus pompaların temizliği,depoların temizliğidir.Yok shell den alınca performans artmış,yok opetden alınca aracım daha az yakıyor diye bir şey yoktur,tamamıyla psikolojiktir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Bahsettiğiniz yerli firma insanları yıllarca kandırmış Tofaş denilen illeti millete pazarlamış,yerli isimler adı altında Çin malı beyaz eşyaları Türk insanına pazarlamıştır ve hala daha yapılmaktadır.Aynı zaman da Koç holding herkesin de bildiği üzere Türk asıllı bir aile değildir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Tabiyki yerli akaryakıt firmasından ve onların içindeki en iyi yerli OPET ten alıyorum. Arkadaşlar çok ince bir konu ama akaryakıtta yerli kullanalım, kullanalım ki ülkemizdeki akaryakıt litre fiyatlarının düşmesine katkıda bulunalım. Lütfen duyarlı olalım. Saygılarımla.
Bahsettiğiniz yerli firma insanları yıllarca kandırmış Tofaş denilen illeti millete pazarlamış,yerli isimler adı altında Çin malı beyaz eşyaları Türk insanına pazarlamıştır ve hala daha yapılmaktadır.Aynı zaman da Koç holding herkesin de bildiği üzere Türk asıllı bir aile değildir.