Haliniz degil! Rüyanızda motosikletler neler?

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çok ilginç neden bilmiyorum rüya tabiri yapan varsa söylesin Fuar mı yaklaştı nedendir bilmem rüyamda motosiktet görür oldum sizede olur mu?

Rüyalarınızı paylaşırmışınız?

Benim aklimda kalmış bir kaçını paylaşım :mrgreen:

1. Çocukuluğumdan hatırlıyorum bir kac sefer gördüm aynı rüyayı Bir SS ye binmişim ama pedali ağır tabi cevir cevir gitmiyor imanım gevriyor.

2. Bir Jinlun almışım sarı 150 lik bana pakette geliyor ama parca parca :queen: bir tarafta granajları var bir elimde egsoz parcaları toplayamıyorum :farao:

3. sini dün gece görmüşüm yokuş aşağı iniyoruz kız arkadaşımla ama ehliyeti yeni almışım kullanma klavuzunu okuya okuya sürmeye calışıyorum tahmini altımda cbf falan var kaldırmışım ayaklarımı onedki ile mesafenin kac merte olcagini tartışıyoruz o haklı cıkıyor ben cok yaklaşmışım :queen: sonra uyandım.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
abi ben bi kere chopper bi motor çaldım:cherry:

bi kere SS le geziodum bilmiom hondaya benziodu ama marka hatırlamıom mavi beyaz dı

bi keresindede bizim motoru kacırmışdım galba :mrgreen:
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen bende acayip bir rüya gördüm!!bir tane cbr 1000rr alıyorum ikinci el adamla el sıkıştık verdim parasını atladım makinaya abi gidiyorum 100 metre felan gittim motor altımdan bi kaydı abi!!motor bir yerde ben bir yerde hemen koştum makinanın yanına vardım ön maşa yamulmuş ne alakaysa işte rüya!!yanlız iyi terlemişim rüyadan sonra:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende sürekili görürüm rüymda kendimi motorsiklet üstünde ama sabah kalktımda rüyamı sadece hayal mayal hatırlıyorum şimdiye kadar hiç bir rüyamı hatırlayamadım ama tek bildiğim hepchopper sürüyorum bir kere race sürdüm ondada tek tekergdiyordum :queen:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
ohhh be bir ben degilmişim :D sorunlumuyum neyim tedavimi görim diye düşünüyordum :D başlık sacma oldu ama olsun artık boyle idare edecez
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
baslık enterasan ama benım ruya daha da enterasan
ruyamda bı R1 bınıyodum bunda ılgınc olan ne dıyceksınız hemen soyluyorum onden cekıyodu motor gaza yuklendım on teker sekmeye basladı sonra uyandım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst