Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
evet bu listeden 14 kiş maç yapacak, 14 kişilik liste yapalım...maç yeri ve saati belli olunca arkadaşlar kime uyarsa 14 kişilik liste yapalım..... :cat:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu beni izlerim üşengecim tayfasına yazmışın metehan hem izliyom üşengecim benden geçti hemde mevkii yazmışın sağ açık nasıl oluyo da oluyo ???? sağ açıktanmı izlicem aşkolsun bende oynarım yahu
Yaw benide yazmışınız ama sağ diz çapraz bağların ikisinide yırttık (gençkene çok oynamıtıkda) ne yapcaz şimdi yedeğide kalmadı ale:
Çok istiyorum oynamayı ama ben en iyisi tezahurat yapim :queen:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oynarım tabi dostum profesyonel ruhluyum ben adamlar taaaa van a van sporla maça gidiyo biz iki adım yere aile içi bir müsabakaya katılamayacakmıyız :rendeer:
bu yaştan sonra ben sadece seyirci olarak katılırım valla. bizden gençler var kardeşim onları yazsanıza, mesela ercüment abi, fuat abi var onları yazın
şaka bir yana ben sadece seyirci olarak katılabilirm
benden de +1 dediğim halde listede hala göremiyorum kendimi :silent:
bir de saha olarak maltepe falan yazmışsınız. avrupa yakasına daha yakın bir yer olsun lütfen.(beylerbeyi,altunizade vs.)
mac için ugurdan haber bekliyoruz.
sogukta mac daha keyıflıdır.mac ıcın yeterli sayı da cıktı zaten..colakoğlu lıste zaten daha tam anlamıyla yapılmadı.
perşembeleri akşam hatta gece olmak kaydıyla perş-cuma ctesi-pazar oynarım hem yat yat nereye kadar sportif aktivitelerde bulunmak lazım
mevki defans (sağ bek)