...HALI SAHADA MAÇ YAPMAK İSTER BU DELİ GÖNLÜM...

Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
mete_han, kendini yazmamışın kova kaleci........

evet bu listeden 14 kiş maç yapacak, 14 kişilik liste yapalım...maç yeri ve saati belli olunca arkadaşlar kime uyarsa 14 kişilik liste yapalım..... :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu beni izlerim üşengecim tayfasına yazmışın metehan hem izliyom üşengecim benden geçti hemde mevkii yazmışın sağ açık nasıl oluyo da oluyo ???? :p sağ açıktanmı izlicem aşkolsun bende oynarım yahu
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
36
federal' Alıntı:
biscuit, necef, costantine, apache, congueror bunlarda var, başka kim vardı....
Yaw benide yazmışınız ama sağ diz çapraz bağların ikisinide yırttık (gençkene çok oynamıtıkda) ne yapcaz şimdi yedeğide kalmadı :pale:
Çok istiyorum oynamayı ama ben en iyisi tezahurat yapim :queen:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Apache34, abi geçmiş olsun sen izlersin o zaman....

EgeKnn, gerçekten oynarmısın ? , İzmir'den buraya..... :silent:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oynarım tabi dostum profesyonel ruhluyum ben :p adamlar taaaa van a van sporla maça gidiyo biz iki adım yere aile içi bir müsabakaya katılamayacakmıyız :p :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
fedo liste burda gülüm....

AKTİF OYNARIM DİYENLER....

METE_HANDRO...(BAŞ KOVA KALECİ)...
DEMAKS1905...(GÜRKAN)
HEKTOR(DEFANS-KASAP)...
FEDERAL(BÜLENT SANTRFOR-KAZMA KAZIM)...
BURAK 786(GALİBA ADI BURAK)...
DEAMON(FOTO UĞUR)...
BİSCUİT ABİ(SOL AÇIK)...
KADİRSOYY...(KIZILAYIN GÜLÜ)..
ALESTE BACIM(SATIŞ MÜDÜRÜ)...
TAR-KAN... (ABİ GELCEN DİMİ.YAZDIK)
SHAMYL...(TOP GEÇER AYI GEÇMEZ..)
PURUFİER(ESKİ TOPÇULARDANDIR KENDİSİ)...
CONGUEROR(KAPTAN FATİH)...
MORPHEUS(NAZLI FORVET)...
BİNZAT..(BEŞİKTAŞLI KENDİSİ..ÇARŞI TAYFASINDAN YANİ..)
YAVUZK2004..(KOVA KALECİ)...
KOBAYAHSI(O OLMAZSA OLMAZ)...
EXPLORER(ALPAY ABİ YAZDIK ARTIK)...
CONSTANTINE..(MAÇTA EMRENİN KARŞISINA ÇIKANA ACIRIM)..
NECEF..(DÜNDEN HAZIR RIZA KARDEŞİM)..
CHATNOİR..(YAŞAM BELİRTİLERİ GELDİ)
CEASER...(SAĞ BEK)...
ÇOLAKOĞLU...(PARDON ABİ)...



İZLERİM... ÜŞENGECİM...BİZDEN GEÇTİ DİYENLER..(TOP TOPLARIM TAYFASI)

ERCUMENT ERDUN ABİ(HAKEM)...
PERİL BACIM..(SADECE İZLERİM..ARAZİYİM)
SAVAŞXXL(ÇOK İYİ TOP TOPLARIM)
DEJAVU..VXR(YAZA BELKİ)
BARON985(ÇOK İSTİYO AMA ZOR)..
EGEKNN..(İZMİRİN GÜLÜDÜR KENDİSİ-SAĞ AÇIK)
APACHE34...(ERDOĞAN ABİ EMRE GİBİ OYNAR VALLA)
EXPLORER...(ALPAY ABİ HEMEN YAN ÇİZDİN)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete_han, sana hem yakın hem uzak gözlüğü lazıııımmmm....
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
246
bu yaştan sonra ben sadece seyirci olarak katılırım valla. bizden gençler var kardeşim onları yazsanıza, mesela ercüment abi, fuat abi var onları yazın :p

şaka bir yana ben sadece seyirci olarak katılabilirm :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bende deli gonul ile hala saha arasindaki iliskiyi cezemiyorum :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
278
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki abi sen cozmussun isi :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yer nere ya
anadolu yakasındaysa gelirim
havaya bağlı birazda smoke
aktif oynarım
1 litre colasına
:queen:
 
Katılım
10 Tem 2005
Mesajlar
389
benden de +1 dediğim halde listede hala göremiyorum kendimi :silent:
bir de saha olarak maltepe falan yazmışsınız. avrupa yakasına daha yakın bir yer olsun lütfen.(beylerbeyi,altunizade vs.)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
186
mac için ugurdan haber bekliyoruz.
sogukta mac daha keyıflıdır.mac ıcın yeterli sayı da cıktı zaten..colakoğlu lıste zaten daha tam anlamıyla yapılmadı.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
133
perşembeleri akşam hatta gece olmak kaydıyla perş-cuma ctesi-pazar oynarım hem yat yat nereye kadar sportif aktivitelerde bulunmak lazım :p
mevki defans (sağ bek) :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
YA BU MAÇ BİR OLSA BÜTÜN BUZLAR ERİYECEK VALLA...


AKTİF OYNARIM DİYENLER....

METE_HANDRO...(BAŞ KOVA KALECİ)...
DEMAKS1905...(GÜRKAN)
HEKTOR(DEFANS-KASAP)...
FEDERAL(BÜLENT SANTRFOR-KAZMA KAZIM)...
BURAK 786(GALİBA ADI BURAK)...
DEAMON(FOTO UĞUR)...
BİSCUİT ABİ(SOL AÇIK)...
KADİRSOYY...(KIZILAYIN GÜLÜ)..
ALESTE BACIM(SATIŞ MÜDÜRÜ)...
TAR-KAN... (ABİ GELCEN DİMİ.YAZDIK)
SHAMYL...(TOP GEÇER AYI GEÇMEZ..)
PURUFİER(ESKİ TOPÇULARDANDIR KENDİSİ)...
CONGUEROR(KAPTAN FATİH)...
MORPHEUS(NAZLI FORVET)...
BİNZAT..(BEŞİKTAŞLI KENDİSİ..ÇARŞI TAYFASINDAN YANİ..)
YAVUZK2004..(KOVA KALECİ)...
KOBAYAHSI(O OLMAZSA OLMAZ)...
CONSTANTINE..(MAÇTA EMRENİN KARŞISINA ÇIKANA ACIRIM)..
NECEF..(DÜNDEN HAZIR RIZA KARDEŞİM)..
CHATNOİR..(YAŞAM BELİRTİLERİ GELDİ)
CAESAR...(SAĞ BEK)...
ÇOLAKOĞLU...(PARDON ABİ)...



İZLERİM... ÜŞENGECİM...BİZDEN GEÇTİ DİYENLER..(TOP TOPLARIM TAYFASI)

ERCUMENT ERDUN ABİ(HAKEM)...
PERİL BACIM..(SADECE İZLERİM..ARAZİYİM)
SAVAŞXXL(ÇOK İYİ TOP TOPLARIM)
DEJAVU..VXR(YAZA BELKİ)
BARON985(ÇOK İSTİYO AMA ZOR)..
EGEKNN..(İZMİRİN GÜLÜDÜR KENDİSİ-SAĞ AÇIK)
APACHE34...(ERDOĞAN ABİ EMRE GİBİ OYNAR VALLA)
EXPLORER...(ALPAY ABİ HEMEN YAN ÇİZDİN)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst