- Katılım
- 17 Ağu 2009
- Mesajlar
- 152
Üstüne birde branda, ohh miss :queen:
biliyorum konu ile alakasız ama konusu geçtiği için sormak istedim.branda kullanımını nasıl yapmalıyız yanii motor sıcakken örtmek zarar verirmi yoksa illaki soğumasınımı beklemiliyiz.