Hakkın Rahmetine kavuşan arkadaşlarımız adına İstanbul turu

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
reklamci2003' Alıntı:
Arkadaşlar gördügüm kadarı ile zaten cumartesi katılım yetersiz ve gelemeyenler oluyor. Pazar günü darulaceze toplantısından hemen sonra organizasyonu yapalım o zaman ben baş taraftaki yazıyı ve diğer yazıları değiştiriyorum. Tabiki Yol güzargahıda değişecek boyle olunca. Vaktimiz çok kısıtlı olduğu için acil karar vermeliyiz 23 temmuz herkes için tamam mı?
ewet...:)
inan doğrusu da buydu
pazar gunu toplanır
etkınlıgı gercekleştiririz....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
reklamci2003' Alıntı:
En son Cihan arkadaşımızın vefatını duyduktan sonra kendisini ne kadar tanımasamda yüreğim burkuldu. Bu arkadaşımız ve hakkın rahmetine ulaşan diğer arkadaşlarımız için bir istanbul turu düzenleyelim. İstanbul Darulaceze buluşmasını takiben 23-07-2006 Saat 13.00'de buluşup Haliç köprüsü, Merter, Bakırköy'ün içinden geçerek sahil yolunu kullanarak eminönü, beşiktaş, E5 e girip boğaz köprüsünden geçip bağdat caddesini takip edip bostancı ve oradan tekrar minibüs yolu ve ikinci köprüye bağlanarak turumuzu bitirelim. O a kadar kalabalık olalım ki Diğer araçlar bizim trafikte ne kadar fazla olduğumuzu anlasınlar ve bizi görsünler. Bu bir EYLEM DEĞİLDİR fakat bizimde trafikte olduğumuzu göstermemiz açısından ve daha fazla arkadaşımızı kaybetmememiz için herkes buna katılsın. Trafik kurallarına uyulsun. Hatta tanıdığınız moto kuryelere pizzacılara vs.. herkese haber verin 2 saatini ayırsınlar ve hep beraber olalım. Gazete, Televizyon ve ilgili diğer kuruluşlara haber verelimki sesimiz daha fazla duyulsun.

Haydi Herkesi aramaya başlayalım.

DIKKAT BU BIR EYLEM DEGILDIR.
Ve trafik hiç bir şekilde aksatılmayacaktır.


Duyarlı tüm arkadaşlara.


:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:

BRAVOOO işte budur dostum benden sonsuz destek
yalnııııııız bir sorun var mesafe biraz uzun buda gruba zorluk çıkartır
NEDENLERİ...........
1-BÜYÜK CC MOTORLAR 600-1000-ve üstleri gibi hızlı gitmek ZORUNDALAR
NEDEN 40-60 km hararet yaparlar mecburen kopucaklar
2-grupta 80cc lik motorlarda olacaktır ve gelen arkadaşın ilk toplu
hareketinde arkada bırakmak yanlız bırakmak bir dahamı tövbe diyecektir
3-100-150 motorun aynı anda hareket edip toplu şürüş yapması yukarıdaki
sebeplerden dolayı imkansızdır
4-beraber hareket edilmezse konu anlamını yitirir ve bizi gören insanlar
amacımızın ne oldugunu bile anlamadan dagılır gideriz

şimdi diyeceksin bu kadar sorun yazmışın çözümünüde yaz bari diye...

mesafe kısa tutulur işte sahil yolu eminönü kabataş taksim 2 tur anıt etrafı
ordan tekrar dolmabahçe yada önceden belirlenen bir mekanda STOP
ve tanışma kaynaşma faslı

güzergah kısa ve en önemlisi BELLİ olursa kopmaması imkansız
herkes hangi yoldan nereye gidecegini bilirse kopan olsa bile 10 dk sonra buluşma yerine gelir ama mesafe uzadıkça risk de artar bide aramızda ehliyetsiz arkadaşlar olacak (benim gibi:) )
yani HERŞEYİ düşünmek lazım
DİLERSEN ÇARŞAMBA DERSAADETTE yada cuma günü GALERİA YANINDAKİ OPETTE cuma akşamı 8 de görüşebilir konuyu sonuçlandırırız

saygılarla
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
GÖKSEL...' Alıntı:
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:

BRAVOOO işte budur dostum benden sonsuz destek
yalnııııııız bir sorun var mesafe biraz uzun buda gruba zorluk çıkartır
NEDENLERİ...........
1-BÜYÜK CC MOTORLAR 600-1000-ve üstleri gibi hızlı gitmek ZORUNDALAR
NEDEN 40-60 km hararet yaparlar mecburen kopucaklar
2-grupta 80cc lik motorlarda olacaktır ve gelen arkadaşın ilk toplu
hareketinde arkada bırakmak yanlız bırakmak bir dahamı tövbe diyecektir
3-100-150 motorun aynı anda hareket edip toplu şürüş yapması yukarıdaki
sebeplerden dolayı imkansızdır
4-beraber hareket edilmezse konu anlamını yitirir ve bizi gören insanlar
amacımızın ne oldugunu bile anlamadan dagılır gideriz

şimdi diyeceksin bu kadar sorun yazmışın çözümünüde yaz bari diye...

mesafe kısa tutulur işte sahil yolu eminönü kabataş taksim 2 tur anıt etrafı
ordan tekrar dolmabahçe yada önceden belirlenen bir mekanda STOP
ve tanışma kaynaşma faslı

güzergah kısa ve en önemlisi BELLİ olursa kopmaması imkansız
herkes hangi yoldan nereye gidecegini bilirse kopan olsa bile 10 dk sonra buluşma yerine gelir ama mesafe uzadıkça risk de artar bide aramızda ehliyetsiz arkadaşlar olacak (benim gibi:) )
yani HERŞEYİ düşünmek lazım
DİLERSEN ÇARŞAMBA DERSAADETTE yada cuma günü GALERİA YANINDAKİ OPETTE cuma akşamı 8 de görüşebilir konuyu sonuçlandırırız

saygılarla
arkadaşar topik lerı bırleştirsek......

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=16928&page=38

devam edelim....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
budur abi.. :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
aynı gün iki etkinlik olmazsa daha iyi olmaz mı? eğer etkinliğin medya gündemine de yansımasını istiyorsanız iki etkinlik arasında birkaç gün geçmeli, hiçbir tv ya da gazete arka arkaya iki aynı konulu haberi vermez. sonraki haftaya bırakılması daha isabet olur bence, organizasyon da daha iyi planlanır bu arada
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
GÖKSEL...' Alıntı:
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:

BRAVOOO işte budur dostum benden sonsuz destek
yalnııııııız bir sorun var mesafe biraz uzun buda gruba zorluk çıkartır
NEDENLERİ...........
1-BÜYÜK CC MOTORLAR 600-1000-ve üstleri gibi hızlı gitmek ZORUNDALAR
NEDEN 40-60 km hararet yaparlar mecburen kopucaklar
2-grupta 80cc lik motorlarda olacaktır ve gelen arkadaşın ilk toplu
hareketinde arkada bırakmak yanlız bırakmak bir dahamı tövbe diyecektir
3-100-150 motorun aynı anda hareket edip toplu şürüş yapması yukarıdaki
sebeplerden dolayı imkansızdır
4-beraber hareket edilmezse konu anlamını yitirir ve bizi gören insanlar
amacımızın ne oldugunu bile anlamadan dagılır gideriz

şimdi diyeceksin bu kadar sorun yazmışın çözümünüde yaz bari diye...

mesafe kısa tutulur işte sahil yolu eminönü kabataş taksim 2 tur anıt etrafı
ordan tekrar dolmabahçe yada önceden belirlenen bir mekanda STOP
ve tanışma kaynaşma faslı

güzergah kısa ve en önemlisi BELLİ olursa kopmaması imkansız
herkes hangi yoldan nereye gidecegini bilirse kopan olsa bile 10 dk sonra buluşma yerine gelir ama mesafe uzadıkça risk de artar bide aramızda ehliyetsiz arkadaşlar olacak (benim gibi:) )
yani HERŞEYİ düşünmek lazım
DİLERSEN ÇARŞAMBA DERSAADETTE yada cuma günü GALERİA YANINDAKİ OPETTE cuma akşamı 8 de görüşebilir konuyu sonuçlandırırız

saygılarla
Dostum güzergah konusunda yüksek cc motorları yoracak bir şeyin olduğu sanmıyorum. Günlerden pazar ve kullanacağımız yol Bakırköye kadar E5, sonra bakırköyün içinden geçip tekrar sahil yolunu kullanacağız pazar olmasından dolayı eminönü ve beşiktaş boş. Köprüden geçtikten sonra Bağdat caddeside aynı şekilde boş genelde bir problem olacağını sanmıyorum ama kopma olursa hayal kırıklığı yaşarım. Burada önemli olan birlikte olmamız. ikitekerde bir Ankara buluşması yapmışlar motosikletler karışıdan bakıldığında ip gibi ve araya karışan birtek araba vs.. yok. Öyle olsa daha vurucu olmaz mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BİRLEŞTİK

darülacezede toplanıyoruz sonra vefat eden arkadşımız için ist.turu ve sonrası

sonrasını yarın dersaadette buluşalım erken gelebilirseniz sakin kafayla

detayları konuşup netleştirelim yoksa ilerleyen saatlerde ben malum oluyorum

yarın akşam 7 de dersaadetteyim gelin konuşalım arkadaşlar

reklamci2003' Alıntı:
Dostum güzergah konusunda yüksek cc motorları yoracak bir şeyin olduğu sanmıyorum. Günlerden pazar ve kullanacağımız yol Bakırköye kadar E5, sonra bakırköyün içinden geçip tekrar sahil yolunu kullanacağız pazar olmasından dolayı eminönü ve beşiktaş boş. Köprüden geçtikten sonra Bağdat caddeside aynı şekilde boş genelde bir problem olacağını sanmıyorum ama kopma olursa hayal kırıklığı yaşarım. Burada önemli olan birlikte olmamız. ikitekerde bir Ankara buluşması yapmışlar motosikletler karışıdan bakıldığında ip gibi ve araya karışan birtek araba vs.. yok. Öyle olsa daha vurucu olmaz mı?

evet dostum trafik konusunda haklısın yol boş olacak ama yolun boş olması kopmamızı TETİKLEYECEK emin ol
daha önce ben çok yaşadım bu tür şeyleri onun için ısrar ediyorum mesafeyi kısa tutalım diye eger uzatırsak yolu bekledigin hayalkırıklıgına ugrarsın
degil araya araba herşey girer toplu hareket olmazsa millet bize ne için gezdigimizden degilde sırf göz zevki için bakacak bakacak ve bişey anlamayacaktır deatyları konuşmak için ilgili arkadaşları yarın GALATADA DERSAADETTE AKŞAM 7 de bekliyor olucam
mutlaka gelmeye çalışın son 4 gün ypapcagımız degişikliklerde herkesin haberi olursa topige normal bi şekilde devam ederiz
ama bir araya gelmemiz şart
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
Yarın akşam dersaadete gelemem çünkü kursum var ama perşembe olur veya yarın akşam saat 10 gibi gelebilirim ama o da geç olur galiiba. Dersaadet galata köprüsünün altındaki yer miydi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet galatanın altında eger yarın gelemezsen cuma akşamı galeria yanında benzinlikte 8 de biz her cuma ordayız
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
ben de mesafeyı kısa tutmaktan yanayım
pazar gunu ınsanlar gezıp dolasıyor
ne kendımızı nede arkadaslarımızı tehlıkeye atmayalım
bence darulaceze cıkısı sıslı taksım cıvarı daha mentıklı
hem dıkkat cekmek ıstıyorsak.... en ıyı sı taksım olacaktır
(bu benım dusuncem teklıflere acığım)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
30
arkadaşlar büğle rahmete kavuşanarkadaşlariçin gercekten bi gezidüzenlenmesi cokiği olur.....ve insanlara motorsewgisi hemde düzenlikullanma hakkında bilğiverilmeli......................................
rahmetliarkadaşlar içinde el fatihe....................
alonesx@
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Çok iyi düşünmüşsünüz bu turu bende varım bizim nekadar kalabalık olduğumuzu bazı taksiciler anlasın.................Motorsiklerinde trafikte olduğunu bilsinler artık...........
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
56
Arkadaşlar son düzeltmeler aşağıdaki gibidir. Basın Duyurusu, Yazılı dağıtımlar, Fakslar, mailller vs... aşağıdaki gibi yollanıcaktır eksik veya düzeltilecek bir şey varsa lütfen yazın...


23-07-2006
Darulaceze buluşması ve Hakkın Rahmetine kavuşan Motorcu arkadaşlarımız adına İstanbul turu


Her insan için değişik mana ve önem ifade eden yaşlılık, hayatın çok özel bir dönemidir. Yaşlılarımız dün ile bugün arasında köprü kuran, kültürümüzü ve değerlerimizi yarınlara taşımamızı sağlayan en değerli varlıklarımızdır. Yaşlı bireylerin toplumla bütünleşmesi, daha aktif olması ve yaşama bağlı kılınmaları gerekir. Bu nedenle bizleri bugünlere ve geleceğe hazırlayan yaşlılarımız için hayatı kolaylaştırmak ve kimseye muhtaç olmadan yaşamalarını sağlamak devletin öncelikli görevleri arasında ancak bizlerde yaşlılarımıza gereken saygı ve sevgiyi göstermeliyiz. Onların tek isteği HATIRLANMAK ve SEVGİ. İşte bu nedenle yaşlılarımızı ziyaret ederek bir nebze de olsa yalnızlıklarını paylaşacağız.
Yaşlılarımıza ve yardıma ihtiyacı olan insanlarımıza unutulmadıklarını hissettirmek, inanıyorum ki olarak hepimizi mutlu edecektir.

En son Cihan arkadaşımızın vefatını duyduktan sonra kendisini ne kadar tanımasamda yüreğim burkuldu. Bu arkadaşımız ve hakkın rahmetine ulaşan diğer arkadaşlarımız için bir istanbul turu düzenleyoruz. İstanbul Darulaceze ziyaretimizden sonra Haliç köprüsü, Merter, Bakırköy'ün içinden geçerek sahil yolunu kullanarak Eminönü, Beşiktaş, E5 e girip boğaz köprüsünden geçip bağdat caddesini takip edip bostancı ve oradan tekrar minibüs yolu ve ikinci köprüye bağlanarak turumuzu İnönü Stadında bitiyoruz. O a kadar kalabalık olalım ki Diğer araçlar bizim trafikte ne kadar fazla olduğumuzu anlasınlar ve bizi görsünler. Bu bir EYLEM DEĞİLDİR fakat bizimde trafikte olduğumuzu göstermemiz açısından ve daha fazla arkadaşımızı kaybetmememiz için herkes buna katılsın. Trafik kurallarına uyulsun. Hatta tanıdığınız moto kuryelere pizzacılara vs.. herkese haber verin 2 saatini ayırsınlar ve hep beraber olalım. Gazete, Televizyon ve ilgili diğer kuruluşlara haber verelimki sesimiz daha fazla duyulsun.

Haydi Herkesi aramaya başlayalım.

DIKKAT BU BIR EYLEM DEGILDIR.
Ve trafik hiç bir şekilde aksatılmayacaktır.

Duyarlı tüm arkadaşlara.



MT GRUBU


Buluşma ve hareket yerleri

Büyükçekmece BeylİkdÜzÜ Avcilar İstİkametİnden Gelen Arkadaşlar
Buluşma: Saat 10.15
E-5 İncirli (eski Çarşı Magazasi) Şimdiki Boyner Önü
Hareket: 10.30
İstİkamet E-5 ten Okmeydani Darülaceze

Sariyer Tarabya Bebek Ortaköy Tarafindan Gelecekler.
Buluşma: 10:15
Maslak Bp Karşısı Princess Otel Öni Buluşma
Hareket: 10.30
İstİkamet E-5 ten Okmeydani Darülaceze

Anadolu Yakasindan Gelecek Arkadaşlar

Buluşma: Saat 10.00
Kadiköy İskele Önü Buluşma
Hareket: 10.15
İstİkamet E-5 ten Okmeydani Darülaceze

Belirtilen Gün ve Saatte Burada Bekleyecegiz. İsteyen arkadaşlar direk olarak Darülacezeye gelebilir veya saat 13.00 de oradaki kalkışa katılabilirler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst