Hakan Çokak diş hekimi meslektaşım kazada eşini kaybetti

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bariyer motorcuları koruyan tipte olsa muhtemelen yaşıyordu, uzuvlarıda yerindeydi...

yollara her yaz 40 günde solan çiçeklere tirilyonlar akıtan iktidar, vatandaşının can güvenliği için bu parayı harcasa bu çiçek parasından aza bu iş biterdi şimdiye kadar:pr:
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Tüh be gerçekten çok acı.Yüksek hız gene gitti 2 insanın hayatları .
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Gerçekten çok üzücü bir durum. Allah rahmet eylesin, geride kalanlara sabırlar versin.

Bende çoğu zaman tek başıma biniyorum motosiklete.Ama gün geliyor mecbur artçılı binmek zorunda kalıyorum.
Bazen eşimle, bazen çocuğumla geziyor veya sırf ulaşım için kullanıyoruz motosikleti. Hal böyle olunca daha fazla dikkat etmek gerekiyor. Çok zor bir durum. Allah kimseye böyle acılar yaşatmasın.
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
64
Ulannn işe bak, benim okçuluk eğitmenimdi bu kadın, kırk yılın başı elim taziye bölümüne gitti başımıza gelene bak. :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst