Öncelikle hayatını kaybedenlere Allah rahmet,yakınlarına baş sağlığı diliyorum.
Kazaya gelecek olursak.Tamam sürücü hızlıdır,hatası vardır....Ama arkadaş şu yurdumun çelik bariyer fetişizm nedir?Gerekli gereksiz her yere bariyer...Kaldıki bu bariyerler yurtdışındaki gibi esnek ve araçlara zarar vermeyen cinsten değil,direk bıçak gibi keskin çelik bariyer.Bu bariyerler yarardan çok zarar getiriyor.Motosiklet veya araba ile giderken hep inceliyorum yol kenarlarını,çeşitli yerlerde yol dışına çıkıp kaza yapsam nasıl senaryolar gerçekleşir aklımdan geçiriyorum....Uçurum yok,tehlikeli bir durum yok yolun dışında tarla var,yumuşak toprak var,yoldan çıksam kaza yapsam tarlaya gireceğim.Beni bırak aracım bile en az hasarla atlatacak...Ama katil zihniyetli gerizekalının biri koymuş oraya çelik bariyeri,kontrolü kaybedip yol dışına doğru gitsem aracımda,bende param parça olacağız.Karacabey-Bandırma yoluna bakıyorum eskiden bariyer olmayan yerlere de bariyer koymuşlar.
Özetle nedir bu bariyerlerin görevi bizi parçalara ayırmaktan başka?Uçurum kenarı olsa anlarım ama gerekli gereksiz her yere doldurdular.Bariyer neye göre konuluyor kim tespit ediyor konulacak yerleri?Belki bu bariyerlerin satışından birileri mi nemalanıyor?Utanmasalar evimin önündeki yola da koyacaklar.Bana göre gereksiz yere bariyer döşeyenlerin de bu ölümlerde parmağı var.