Haftaya Direksiyon Sınavı Var . Sonrası İçin Tavsiye

Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
104
Merhaba forum ailesi
Bugun ilk defa motosiklet direksiyon dersine girdim ve ilk defa motosiklet sürdüm . Bayagıdır bisiklete bindiğim için dengede problem yoktu . B sınıfı ehliyetim oldugu için kavramada sıkıntı çekmedim
Slalom , 8 çizme ve platformdan iyi geçtiğimi düşünüyorum
Haftaya direksiyon sınavı var sonrası için hemen motosikleti almayı düşünüyorum
Mt25 de karar kıldım
Bu konuda ne yapmamı onerirsiniz
25 gün içinde ehliyetimi alırım
Hemen motosikleti almalımıyım veya ilkbaharı mı beklemeliyim.ekipmanları motosikketi almadan 1-2 gün once almayı düşünüyorum
Sizce nasıl hareket etmeliyim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst