- Katılım
- 20 May 2013
- Mesajlar
- 1,247
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar,
Bu hafta içinde 500km yol yaptım. Hondam biraz sineklenmişti, hazır haftasonuda gelmişken temizleyeyim dedim. Genelde arabamı falan hep eldivenle yıkarım, özel mikrofiber bezle kurularım. Cilasını, temizliğini aksatmam. Tabi motorumu da böyle yıkıyorum. (Reklam olmasın ama birazcık amatör detaycıyımdır. http://www.detailingturkey.net)
Bidonda su yaparak eldiven ile köpükledim, ardından su tutarak güzelce sildim. Autobella el ile güzel köpürmüyor ama çok etkili. Öndeki böcekler neredeyse ovalamadan çıktı.
Motorda da zincir temizleme derdimiz var. Gazyağı ve fırça yardımıyla zinciri güzelce temizliyorum. Yıkama sonrasında yağlıycaz.
Zinciri de güzelce yağlıyoruz. Lastik ve janta sıçratmamaya özen göstererek.
Yıkama işlemi bittikten sonra güzelce kuruluyorum ve hızlıcila bittiği içi fk1000 sürerek beklemeye geçiyorum ve o arada lastikleri parlatıyorum.
Yıkama işlemi bitiyor. İşin zor tarafına geldik. Acaba haftasonunu kiminle geçirsem
Benle git, hayır benle git kavgası:kvg:
Kavgadan mağlup ayrılanı kapalı kapılar ardına hapsedip, evimin yolunu tutuyorum.
Herkese kazasız, belasız, cezasız, tertemiz günler dilerim.
Bu da bonus
Bu hafta içinde 500km yol yaptım. Hondam biraz sineklenmişti, hazır haftasonuda gelmişken temizleyeyim dedim. Genelde arabamı falan hep eldivenle yıkarım, özel mikrofiber bezle kurularım. Cilasını, temizliğini aksatmam. Tabi motorumu da böyle yıkıyorum. (Reklam olmasın ama birazcık amatör detaycıyımdır. http://www.detailingturkey.net)
Bidonda su yaparak eldiven ile köpükledim, ardından su tutarak güzelce sildim. Autobella el ile güzel köpürmüyor ama çok etkili. Öndeki böcekler neredeyse ovalamadan çıktı.
Motorda da zincir temizleme derdimiz var. Gazyağı ve fırça yardımıyla zinciri güzelce temizliyorum. Yıkama sonrasında yağlıycaz.
Zinciri de güzelce yağlıyoruz. Lastik ve janta sıçratmamaya özen göstererek.
Yıkama işlemi bittikten sonra güzelce kuruluyorum ve hızlıcila bittiği içi fk1000 sürerek beklemeye geçiyorum ve o arada lastikleri parlatıyorum.
Yıkama işlemi bitiyor. İşin zor tarafına geldik. Acaba haftasonunu kiminle geçirsem
Benle git, hayır benle git kavgası:kvg:
Kavgadan mağlup ayrılanı kapalı kapılar ardına hapsedip, evimin yolunu tutuyorum.
Herkese kazasız, belasız, cezasız, tertemiz günler dilerim.
Bu da bonus