Haftasonu temizliği - Honda CBR600F4i

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Selam arkadaşlar,

Bu hafta içinde 500km yol yaptım. Hondam biraz sineklenmişti, hazır haftasonuda gelmişken temizleyeyim dedim. Genelde arabamı falan hep eldivenle yıkarım, özel mikrofiber bezle kurularım. Cilasını, temizliğini aksatmam. Tabi motorumu da böyle yıkıyorum. (Reklam olmasın ama birazcık amatör detaycıyımdır. http://www.detailingturkey.net)

2yy6.jpg


Bidonda su yaparak eldiven ile köpükledim, ardından su tutarak güzelce sildim. Autobella el ile güzel köpürmüyor ama çok etkili. Öndeki böcekler neredeyse ovalamadan çıktı.

zhj2.jpg


zdg6.jpg


wzw9.jpg


fys8.jpg


Motorda da zincir temizleme derdimiz var. Gazyağı ve fırça yardımıyla zinciri güzelce temizliyorum. Yıkama sonrasında yağlıycaz.

t7n6.jpg


3wrc.jpg


qeg3.jpg


7aus.jpg


9116.jpg




Zinciri de güzelce yağlıyoruz. Lastik ve janta sıçratmamaya özen göstererek.

g1dc.jpg


Yıkama işlemi bittikten sonra güzelce kuruluyorum ve hızlıcila bittiği içi fk1000 sürerek beklemeye geçiyorum ve o arada lastikleri parlatıyorum.

pnpd.jpg


aqvj.jpg


p8iw.jpg


Yıkama işlemi bitiyor. İşin zor tarafına geldik. Acaba haftasonunu kiminle geçirsem :)

f3ly.jpg


1mlf.jpg


Benle git, hayır benle git kavgası:kvg:

i7pc.jpg


Kavgadan mağlup ayrılanı kapalı kapılar ardına hapsedip, evimin yolunu tutuyorum.

w8n7.jpg



Herkese kazasız, belasız, cezasız, tertemiz günler dilerim.


Bu da bonus :)

 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Bu konuyuda güncellemiş olayım. Çamurlu bir haftadan sonra nihayet güneşi görebildik. Güneşle birlikte temizlik ve zincir bakımınıda yapmış oldum. Zinciri yine gazla güzelce temizleyip, kurutup ardından ipone ile yağladım.

jcls.jpg


56wa.jpg


hdyt.jpg


5bit.jpg
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
2007 model honda ama sanki 2012 duruo çok güzel bakmışın 2 aracına da tebrik ederim :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Maşallah hocam motor süper, bir sorum olacak şu kuyruğun etrafında döndüğünüz bir video varmı? birde bunu yapım aşamasını anlatmıştınız sanırım ama o mesajları bulamadım ben
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bende motor temizlemeyi çok seviyorum elimde bir cila vardı onu kullanıyordum bitti.. yenisini alıcam şimdi ne tavsiye edersiniz turtle wax ın adını duydum internette gerçekten cila dışında şampuanını falanda almak gerekiyormu..
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Uberblue'yu görünce direk dedim aha detailing üyesi kesin diye, bence FK' yı hiç kullanma çok fazla toz çekiyor direk SRP at gitsin, gerçi ben ikisindende bıktım direk ZR53 ile korumaya aldım tüm dertler bitti tavsiye ederim :cat:
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yanlız değilsiniz bir detailing üyesi daha var :mrgreen:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
maşallah hocam egsoz sesi gerçekten çok iyi :) 600f güzel ve efsane motor

Eyvallah hocam.

2007 model honda ama sanki 2012 duruo çok güzel bakmışın 2 aracına da tebrik ederim :)

Yikayıp paklayınca hepsi böyle oluyor :) Motorun eski sahibide dikkat ediyordu, bende hassasımdır biraz.

bende motor temizlemeyi çok seviyorum elimde bir cila vardı onu kullanıyordum bitti.. yenisini alıcam şimdi ne tavsiye edersiniz turtle wax ın adını duydum internette gerçekten cila dışında şampuanını falanda almak gerekiyormu..

Turtle wax'ı bende duyuyorum. Ben fk1000p kullanıyorum. Siz detailingturkey.net'te sorun bu soruyu. Çünkü renge göre bile cila markası farkediyor.

Uberblue'yu görünce direk dedim aha detailing üyesi kesin diye, bence FK' yı hiç kullanma çok fazla toz çekiyor direk SRP at gitsin, gerçi ben ikisindende bıktım direk ZR53 ile korumaya aldım tüm dertler bitti tavsiye ederim :cat:

Motorda nanoya çok gerek var mı yok mu bilmiyorum. Ama boyanın pastaya ihtiyacı var. İlerleyen günlerde dt'deki iowa'ya danışacağım, belki pasta ve seramik yada nano yaptırabilirim.

yanlız değilsiniz bir detailing üyesi daha var :mrgreen:
Detay detay detay, gerçi ben çok detaya inemiyorum ama en azından malzemeler kaliteli :)


Maşallah hocam motor süper, bir sorum olacak şu kuyruğun etrafında döndüğünüz bir video varmı? birde bunu yapım aşamasını anlatmıştınız sanırım ama o mesajları bulamadım ben

Önce paylaştığım fotolar burada. Yapım aşamalarını konu olarak açabilirim belki. Ama bu fiber işleri gerçekten uğraştırıcı bir iş. Sırf kuyruğu kesmemek için katlandığım eziyete bak :D

http://www.motosiklet.net/forum/mot...i-bilgi-paylasim-basligi-215.html#post3181006

rbmt.jpg


ltfj.jpg


b4cm.jpg
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Güzel motor hocam. Kazasız belasız sürüşler. Para var huzur var.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst