- Katılım
- 5 Kas 2006
- Mesajlar
- 74
kilyosa motorla ve arabayla defalarca gittim görmeyenlere tavsiye ederim,şileye her yaz giderim arabamla motorla gitmedim henüz orayıda görmeyenlere kesinlikle tavsiye ederim iznik e de bi kere gitmiştim ama konaklamadım onun hakkında yorum yapmam yanlış olur paylaşmak istedim.