haftasonu ağva kaçamağım

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
mrb arkadaşlar 15 haziran-17 haziran arasında yaptığım ufak ağva kaçamağını sizlerle paylaşayım dedim.gerçekten çok güzeldi.imkanı olan herkezin gitmesini tavsiye ederim.hem yakın,hem ucuz,hem güzel....

yola çıkmadan son bir foto


25 km yol gittikten sonra hem motor hemde kendimiz için bir mola verelim dedik



mola verince sağımdada böyle bir manzara vardı


ovacık köyüne girişte bizi karşılayan birisi vardı :)


bizim Canan yolda mısır kazanını görünce dayanamadı 50m geçtikten sonra geri dönüp birer mısır yedik:cherry:
aşağıda görülen adam ali amca.emekli olunca yapmış köye bahçeli bir ev birle gözleme+mısır dükkanı.geçinip gidiyor...internetde yayınlayacağım diyince seve seve çektirdi fotoğrafı vallahi..:)


ali amcanın salıncağını görünce Canan dayanamayıp sallancam diyince ali amcamda çaresiz kıramadı bizi:queen:


mekan Ali baba gözleme evi değil,sanki ali babanın çiftliği gibi bir sürü hayvan var:p

buda ali amcanın köpeği.kendileri av köpeği oluyorlarmış zaten ali amcam ava çıkmayan köpeği beslemem dedi

tabi bizim canan da köpek manyağı olduğu için yapıştı köpekcağaza.nasılda bakıyor köpecik kurtarın beni der gibi:cherry:

gözlemelerin o cezbedici kokusuna dayanamayıp 1 er tane yaptırı verdik.bu arada çıkmadan bi hatıra fotoğrafı çektirelim dedim

ali babayı geride bırakıp yola çıkmıştıkki az ilerde yolun solunda bu manzarayla karşılaştık


buda yoldan ufak bir görüntü


bi görseniz yolun kenarları hem inek vb... hayvanlarla doluydu.bu sarı kızda serilmiş yatıyordu ama bizi görünce ürküp ayağa kalktı:cherry:


hazır durmuşken motorumla şööyle bir fotoğraf çektireyim dedim


buda başka bir manzara


ağvaya gelmeden bir çok köyü geçtik ama çoğunu hatırlamıyorum.unutmayıp çektiklerim bunlar...



ağva girişindeki göksu deresi...

pansiyonu ararken yanlış sokağa girince bu küçücük köpek yavrularını gördük.gerçektende çok şekerlerdi.ama malesef sevemedik çünkü tam arkamızda büyük bir köpek(benim tahminim anneleri)bizi kesmeye başlayınca tırstımmmm..:queen:


ve nihayet pansiyonumuzu bulabildik.bu bana 3 saate ve 82 km ye maloldu...
işte burası.hem gündüz hem gece gözüyle...



ertesi gün dayanamadık attık kendimizi sahile yüzmeye...işte sahil...




bu arada cumartesi günü iki arkadaşım arif ve cengizde bize katıldı


bir an hiç şişiremiyeceğim sandımm:cherry:


burdada canan habersiz çekince böyle çirkin çıkmışım :cherry:


o kadarda söyledim çekme namahrem var diye yinede çekmiş:queen:


akşamda ziyafet vardı.eee boşuna MTM e girmedik her zaman heryerde yakarız mangalımızı :cherry:


ve ertesi gün yani pazar olmuştu gitme vakti gelmişti artık.daha MT nin şile gezisine katılacaktık dönüşte.gitmeden önce bi hatıra fotoğrafı çektirdim


dönüş yolunda ise gitmememiz için yol kapatma eylemi yapan arkadaşlar vardı...


bu engelide aştıktan sonra yaklaşık 60 km sonra MT grubuna katıldık.
umarım beğenmişsinizdir.pansiyon günlük 75 ama bize 60 yaptılar(2 kişi)gitmek isteyen olursa özelden msj yoluyla yardım edebilirim.reklam yapmış olmayalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
çok güzel gezmişsiniz. devamını yaşamanız ümidi ile. canana selamlar :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Sevgili MTM üyesi Özrace arkadaşım harika bir gezi olmuş. Çok eğlenmişe benziyorsunuz. Ağva ya uzun zamandır gitmedim bende, kumsalı biraz kirli gibi denizden gelmiş sanırım dal ve yosunlar. Pansiyon da iyi göründü gözüme fiyatı da uygunmuş. Bu sıcaklarda deniz sezonunu açtınız çok iyi oldu. Sıcak ve nem insanı öldürüyor. :bounce:

Ali babanın çiftliği çok hoş olmuş ben de isterdim hep öyle bir çiftliğim olsun bahçesinde kuzuları ağaçları olsun :) Pansiyondaki mangal MTM in şanına yakışır olmuş sizleri tebrik ederim, eee izin de vermişler mangala iyisi mi biz o pansiyonu MTM ağva misafirhanesi ilan edelim her gidişte orada konaklarız:cat:

Gezi yazıları ve paylaşım için çok teşekkürler çok güzel ellerinize sağlık Canan'a selam:rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
OZRACE geziden aldığınız keyif hem yüzünüzden hemde yazdıklarından ve
sayfaya sunuş şeklin çok çok güzel olmuş film gibi de anlatmışsın hee
zaten şile-ömerli pikniğine katıldığınızda enerji doluydunuz hem sen hem
canan top oynarken bile hiç durmamıştınız güzel bir haftasonu yaşamıssınız:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Özrace kardeşim,eline sağlık,resimlerde güzeldir mutlaka ama işyerinden göremiyorum artık.Akşam evden resimlere bakıp yorumda yazarım.:cat:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ozcare dostum o gün baya bi yorulmuşsunuz anlaşılan...MTM'nin ömerli mangalına katıldığınızda ayakta durucak haliniz yoktu sanki...:) ama baya iyi gezmişsiniz...gelecek geziler için de güzel keşifler yapmışsınız...paylaşım için sağol...
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
vay be güzel bir haftason gecirmişsiniz cananla.
çok yorulmuşsunuzdur ama bu güzellikler herşeye degmiştir unutturmuştur gezilerinizin devamını dilerim
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Gezi ve fotoğraflar çok güzel.Hele o köpecik ne tatlı bakmış öyle.Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Sevgili MTM üyesi Özrace arkadaşım harika bir gezi olmuş. Çok eğlenmişe benziyorsunuz. Ağva ya uzun zamandır gitmedim bende, kumsalı biraz kirli gibi denizden gelmiş sanırım dal ve yosunlar. Pansiyon da iyi göründü gözüme fiyatı da uygunmuş. Bu sıcaklarda deniz sezonunu açtınız çok iyi oldu. Sıcak ve nem insanı öldürüyor. :bounce:

Ali babanın çiftliği çok hoş olmuş ben de isterdim hep öyle bir çiftliğim olsun bahçesinde kuzuları ağaçları olsun :) Pansiyondaki mangal MTM in şanına yakışır olmuş sizleri tebrik ederim, eee izin de vermişler mangala iyisi mi biz o pansiyonu MTM ağva misafirhanesi ilan edelim her gidişte orada konaklarız:cat:

Gezi yazıları ve paylaşım için çok teşekkürler çok güzel ellerinize sağlık Canan'a selam:rendeer:

burak abi kumsalı güzeldi ama bazı düşüncesiz insallar ateş yaktığı için kumsalda çalı çırpı dolmuş ama arka taraflara doğru temizdi+yosun yoktu abicim.tavsiye ederim :wiinkk:
olumlu yorumlarınızada teşekürler arkadaşlar vallahi bu yorumlar karşısında insanın yine gidesi geliyor :cherry: hatta toplanım hep beraber bir kaçamak yapsak hiçte fena olmaz yani :bounce:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Ağva'nın 8 yollarını özlemişim, keyifli bir tatil olmuş, pansiyon fiyatları ne durumda? rahatmı ortam ?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir gezi olmuş,fotoğraflar için teşekkürler:cat:
Bir soru soracağım yanlış anlamazsan,fotoğraflarda dikkat ettim de hep bir tane kask görebildim,artçının yani Canan ın kaskı varmıydı?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Çok güzel bir gezi olmuş,fotoğraflar için teşekkürler:cat:
Bir soru soracağım yanlış anlamazsan,fotoğraflarda dikkat ettim de hep bir tane kask görebildim,artçının yani Canan ın kaskı varmıydı?
yok canım ne yanlış anlıyacağım.merak etmeyin canan ın da kaskı vardı.kask sız asla yola çıkmayız heleki böyle uzun bi yola olmasada alırdım zaten:cherry:

Ağva'nın 8 yollarını özlemişim, keyifli bir tatil olmuş, pansiyon fiyatları ne durumda? rahatmı ortam ?

vallahi günlük75 miş ama ben günlüğü 60 tan kaldım 2 kişi.odada herşey var (tv,buz dolabı,fırın,tabak çanak,banyo+bahçe) rahattıda ortam.hatta arkadaşlarımda geldi hiçbişey demediler.sahibleride yaşlı ve çok tonton insanlar tavsiye ederim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst