- Katılım
- 29 May 2007
- Mesajlar
- 3,302
- Konu Yazar
- #1
mrb arkadaşlar 15 haziran-17 haziran arasında yaptığım ufak ağva kaçamağını sizlerle paylaşayım dedim.gerçekten çok güzeldi.imkanı olan herkezin gitmesini tavsiye ederim.hem yakın,hem ucuz,hem güzel....
yola çıkmadan son bir foto

25 km yol gittikten sonra hem motor hemde kendimiz için bir mola verelim dedik


mola verince sağımdada böyle bir manzara vardı

ovacık köyüne girişte bizi karşılayan birisi vardı

bizim Canan yolda mısır kazanını görünce dayanamadı 50m geçtikten sonra geri dönüp birer mısır yedik:cherry:
aşağıda görülen adam ali amca.emekli olunca yapmış köye bahçeli bir ev birle gözleme+mısır dükkanı.geçinip gidiyor...internetde yayınlayacağım diyince seve seve çektirdi fotoğrafı vallahi..

ali amcanın salıncağını görünce Canan dayanamayıp sallancam diyince ali amcamda çaresiz kıramadı bizi:queen:

mekan Ali baba gözleme evi değil,sanki ali babanın çiftliği gibi bir sürü hayvan var

buda ali amcanın köpeği.kendileri av köpeği oluyorlarmış zaten ali amcam ava çıkmayan köpeği beslemem dedi

tabi bizim canan da köpek manyağı olduğu için yapıştı köpekcağaza.nasılda bakıyor köpecik kurtarın beni der gibi:cherry:

gözlemelerin o cezbedici kokusuna dayanamayıp 1 er tane yaptırı verdik.bu arada çıkmadan bi hatıra fotoğrafı çektirelim dedim

ali babayı geride bırakıp yola çıkmıştıkki az ilerde yolun solunda bu manzarayla karşılaştık

buda yoldan ufak bir görüntü

bi görseniz yolun kenarları hem inek vb... hayvanlarla doluydu.bu sarı kızda serilmiş yatıyordu ama bizi görünce ürküp ayağa kalktı:cherry:

hazır durmuşken motorumla şööyle bir fotoğraf çektireyim dedim

buda başka bir manzara

ağvaya gelmeden bir çok köyü geçtik ama çoğunu hatırlamıyorum.unutmayıp çektiklerim bunlar...


ağva girişindeki göksu deresi...

pansiyonu ararken yanlış sokağa girince bu küçücük köpek yavrularını gördük.gerçektende çok şekerlerdi.ama malesef sevemedik çünkü tam arkamızda büyük bir köpek(benim tahminim anneleri)bizi kesmeye başlayınca tırstımmmm..:queen:

ve nihayet pansiyonumuzu bulabildik.bu bana 3 saate ve 82 km ye maloldu...
işte burası.hem gündüz hem gece gözüyle...


ertesi gün dayanamadık attık kendimizi sahile yüzmeye...işte sahil...



bu arada cumartesi günü iki arkadaşım arif ve cengizde bize katıldı

bir an hiç şişiremiyeceğim sandımm:cherry:

burdada canan habersiz çekince böyle çirkin çıkmışım :cherry:

o kadarda söyledim çekme namahrem var diye yinede çekmiş:queen:

akşamda ziyafet vardı.eee boşuna MTM e girmedik her zaman heryerde yakarız mangalımızı :cherry:

ve ertesi gün yani pazar olmuştu gitme vakti gelmişti artık.daha MT nin şile gezisine katılacaktık dönüşte.gitmeden önce bi hatıra fotoğrafı çektirdim

dönüş yolunda ise gitmememiz için yol kapatma eylemi yapan arkadaşlar vardı...

bu engelide aştıktan sonra yaklaşık 60 km sonra MT grubuna katıldık.
umarım beğenmişsinizdir.pansiyon günlük 75 ama bize 60 yaptılar(2 kişi)gitmek isteyen olursa özelden msj yoluyla yardım edebilirim.reklam yapmış olmayalım...
yola çıkmadan son bir foto

25 km yol gittikten sonra hem motor hemde kendimiz için bir mola verelim dedik


mola verince sağımdada böyle bir manzara vardı

ovacık köyüne girişte bizi karşılayan birisi vardı

bizim Canan yolda mısır kazanını görünce dayanamadı 50m geçtikten sonra geri dönüp birer mısır yedik:cherry:
aşağıda görülen adam ali amca.emekli olunca yapmış köye bahçeli bir ev birle gözleme+mısır dükkanı.geçinip gidiyor...internetde yayınlayacağım diyince seve seve çektirdi fotoğrafı vallahi..

ali amcanın salıncağını görünce Canan dayanamayıp sallancam diyince ali amcamda çaresiz kıramadı bizi:queen:

mekan Ali baba gözleme evi değil,sanki ali babanın çiftliği gibi bir sürü hayvan var

buda ali amcanın köpeği.kendileri av köpeği oluyorlarmış zaten ali amcam ava çıkmayan köpeği beslemem dedi

tabi bizim canan da köpek manyağı olduğu için yapıştı köpekcağaza.nasılda bakıyor köpecik kurtarın beni der gibi:cherry:

gözlemelerin o cezbedici kokusuna dayanamayıp 1 er tane yaptırı verdik.bu arada çıkmadan bi hatıra fotoğrafı çektirelim dedim

ali babayı geride bırakıp yola çıkmıştıkki az ilerde yolun solunda bu manzarayla karşılaştık

buda yoldan ufak bir görüntü

bi görseniz yolun kenarları hem inek vb... hayvanlarla doluydu.bu sarı kızda serilmiş yatıyordu ama bizi görünce ürküp ayağa kalktı:cherry:

hazır durmuşken motorumla şööyle bir fotoğraf çektireyim dedim

buda başka bir manzara

ağvaya gelmeden bir çok köyü geçtik ama çoğunu hatırlamıyorum.unutmayıp çektiklerim bunlar...


ağva girişindeki göksu deresi...

pansiyonu ararken yanlış sokağa girince bu küçücük köpek yavrularını gördük.gerçektende çok şekerlerdi.ama malesef sevemedik çünkü tam arkamızda büyük bir köpek(benim tahminim anneleri)bizi kesmeye başlayınca tırstımmmm..:queen:

ve nihayet pansiyonumuzu bulabildik.bu bana 3 saate ve 82 km ye maloldu...
işte burası.hem gündüz hem gece gözüyle...


ertesi gün dayanamadık attık kendimizi sahile yüzmeye...işte sahil...



bu arada cumartesi günü iki arkadaşım arif ve cengizde bize katıldı

bir an hiç şişiremiyeceğim sandımm:cherry:

burdada canan habersiz çekince böyle çirkin çıkmışım :cherry:

o kadarda söyledim çekme namahrem var diye yinede çekmiş:queen:

akşamda ziyafet vardı.eee boşuna MTM e girmedik her zaman heryerde yakarız mangalımızı :cherry:

ve ertesi gün yani pazar olmuştu gitme vakti gelmişti artık.daha MT nin şile gezisine katılacaktık dönüşte.gitmeden önce bi hatıra fotoğrafı çektirdim

dönüş yolunda ise gitmememiz için yol kapatma eylemi yapan arkadaşlar vardı...

bu engelide aştıktan sonra yaklaşık 60 km sonra MT grubuna katıldık.
umarım beğenmişsinizdir.pansiyon günlük 75 ama bize 60 yaptılar(2 kişi)gitmek isteyen olursa özelden msj yoluyla yardım edebilirim.reklam yapmış olmayalım...
Son düzenleme: