Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 11 Mar 2010
- Mesajlar
- 121
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim burda floryada evin önünü kazıyolar haliyle bütün yok toz toprak içinde.ben normalde kullandığım kaskın içini yıkamıştım o yüzden dier kaskı aldım (biraz dandik ama iş görüyor).kalktım gidiyordum kocaman biasfalt parçası çıktı önüme sağ sol yapim derken motor kaydı altımdan sırtüstü yere düştüm biraz kaydım allahtan fazla bişey yok sadece kask merhum oldu
http://img130.imageshack.us/img130/7835/04012005.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/8997/04012005001.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/7269/04012005002.jpg
hernekadar millet dalga geçsede (scooter a mont mu giyilir.aman ,600 lük kullanıyosun ya hemen kask tak diye dalgalar ) markete bile giderken full koruma ile çıkıyorum işte buda faydası .
http://img130.imageshack.us/img130/7835/04012005.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/8997/04012005001.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/7269/04012005002.jpg
hernekadar millet dalga geçsede (scooter a mont mu giyilir.aman ,600 lük kullanıyosun ya hemen kask tak diye dalgalar ) markete bile giderken full koruma ile çıkıyorum işte buda faydası .