Hadi gülelim

Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
159
offff sabah sabah karnıma ağrı girdi çok saol yaa:queen:
ernesto hoost yanlız normal zamanda olsa mahveder ordakileri oda ayrı mesele:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlara deli bile denmez
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
abi işin garibi bütün olaylar kütühanede geçiyo.. ve sessiz olmaya çalışıyolar.. :queen: :cherry:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
muhahah en sevdigim olaylar osuruk kokusunu dayıyolar elemana ve en sonki yaşlının:queen: yaptığı
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
45
yaw abi bunlar deli yahu. Bu olaylar bizde olsa kesin kavga çıkar ve kan dökülür. Aslında bir tv programı mı yapsalar böle ne dersiniz? Tutulmazmı acaba? :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst