- Katılım
- 26 Ağu 2013
- Mesajlar
- 34
- Konu Yazar
- #1
Bir hikaye yazalım hep beraber bakalım nereye gidecek.Şimdi ben hikayeyi başlatıcam siz de devamını getirin.Herkes yazdığının sonunu açık bıraksın ki bir sonraki arkadaşımız devam ettirebilsin.Hadi başlayalım.
Her sabah yaptığı gibi o sabah da işe gitmek için saat 07.30 da kalktı.Hiç zaman kaybetmeden hazırlandı.İşe giderken motosikletine binmek için sabırsızlanıyordu.Ekipmanlarını giydi ve dışarı çıktı.Motosikletine bindi ve yola koyuldu.O motosikletine hayrandı adeta.Onun sevgilisiydi aslında motosiklet.Ve yine içindeki bu sevgiyle gidiyordu yolda.150 metre ilerde ışıklar vardı.Yavaşladı ve ışıklarda durdu.Yanında son model bir araba vardı.Arabanın camında film olduğu için içindekini göremiyordu.Birden arabanın camı açıldı ve o ..........
Her sabah yaptığı gibi o sabah da işe gitmek için saat 07.30 da kalktı.Hiç zaman kaybetmeden hazırlandı.İşe giderken motosikletine binmek için sabırsızlanıyordu.Ekipmanlarını giydi ve dışarı çıktı.Motosikletine bindi ve yola koyuldu.O motosikletine hayrandı adeta.Onun sevgilisiydi aslında motosiklet.Ve yine içindeki bu sevgiyle gidiyordu yolda.150 metre ilerde ışıklar vardı.Yavaşladı ve ışıklarda durdu.Yanında son model bir araba vardı.Arabanın camında film olduğu için içindekini göremiyordu.Birden arabanın camı açıldı ve o ..........