Hadi bakalım en iyi stoppie kimden gelcek... (oyun)

Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
sonunda puan ald1m ya çok erken yada çok geç dior
76.69 ald1m bu arada :cherry:
 
Katılım
8 Şub 2005
Mesajlar
23
bir önceki 99.56 idi ama maalesef güncellendi:

9416251884.jpg


ben bu motor işini aştım galiba, nasaya felan mı girsem :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
114.72 benim maximum :bounce: cankat, bitirmişin olum sen.. :queen:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
:thumleft: adamın sesi çok komik olmuş tam üçbuçuk :queen:
 
Katılım
8 Şub 2005
Mesajlar
23
Geçebilene 0 kilometre R1:

9419154285.jpg


Not: Rakamlarda en ufak oynama varsa bi daha motora binmek nasip olmasın!!!
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
340,68 final skorum ama buraya resmini koyamadım bir ara koyarız inşallah..
kusura bakmayın ayrıca cankat R1 veriyormuşsun galiba. ???
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
son nokta 590,45 bence kolay bir oyun.. ama birdaha 590 yapamadım hep 428 lerde falan kaldım..
 
Katılım
8 Şub 2005
Mesajlar
23
yayla boş abi, atabildiğiniz kadar uzağa atın :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lafla olmaz bu işler foto koyun fotooooo....
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
hay1r r 1i ben istiorum 512,02 yapt1m dünya rekoru bendeeee resim birasdan gelioo :cherry:

Untitled-1.jpg
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
8
yaa boşversene beyaz çizgiye uzaklığın benimkinden fazla kafadan dünya puan kırılması lazım!! yermiim bennn R1 benimmmmmmm :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst