- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,037
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bugün 30 Kasım 2009 Pazartesi. Aynı zamanda Mubarek Kurban bayramının 4. günü. Bu vesile ile tüm islam aleminin bayramını kutlarım.
İşim gereği bugün sabah saat 09.50 de ofisimim yolunu tutmuş giderken Büyükçekmece kavşakta kırmızı ışkta duran araçların arkasında bende durup yeşil ışığın yanmasını beklemeye başladım. Tam önümde duran trafik ekibi aracı ve yanında duran özel araçtan gelen aşırı denecek ölçüdeki müzik sesi dikkatımı çekti. İki aracı yanyana seyrederken şahıs muziğin ritmine kapılarak ekip otosuna bakan taraftakı ön cami bile indirdi. Çevreye rahatsızlık verdiğini hisseden ekip otosu sahsa seslendi fakat vatandaş aldırmadı. Bu sefer polis arkadaş sireni çaldırarak ikaz etti fakat belliki vatandaşın duyu organları devre dişi kalmış. Bu arada yeşil ışık yanarak duyarsız insan sahil istikametine, Ekip otosuda İstanbul istikametine devam etti.
Sayın vatandaş bu senin düpedüz terbiyesizliğin..Hadi kulakların duymadı. Yan camı indirdin Koca polis otosunu da mi görmedin. Yarın birgün mağdur olduğun zaman yardım istiyeceğin kuruluş onlar. Belki senin Baban sağlam. Polise ihtiyaç duymazsın. Her ne olursa olsun o senin ülkenin yasalarının uygulayıcısı. Bak sen tatil yapıp bayramın keyfini çıkartırken polis sokakta görevinde..
Değerli Memur kardeşim; Vatanadaşa ya müdahale etme, veya edeceksen görevini ve vazifeni sonuna kadar yap ki bulunduğun makamın hakkını vermiş ol. Ve bu tur seviyesiz insanlara Polisi bile takmam dedirtme.
Bu arada B.Çekmece kaymakamlık binası önünde aracının müzik sesini aşırı derecede açarak camları indırmiş yayın yapan sürücüyü durdurup gereğini yapmak için ruhsat ve belgelerini alan Polisimize de görevindeki hassasiyetinden dolayi teşekkür eder karşısında saygı ile eğilirim..
İşim gereği bugün sabah saat 09.50 de ofisimim yolunu tutmuş giderken Büyükçekmece kavşakta kırmızı ışkta duran araçların arkasında bende durup yeşil ışığın yanmasını beklemeye başladım. Tam önümde duran trafik ekibi aracı ve yanında duran özel araçtan gelen aşırı denecek ölçüdeki müzik sesi dikkatımı çekti. İki aracı yanyana seyrederken şahıs muziğin ritmine kapılarak ekip otosuna bakan taraftakı ön cami bile indirdi. Çevreye rahatsızlık verdiğini hisseden ekip otosu sahsa seslendi fakat vatandaş aldırmadı. Bu sefer polis arkadaş sireni çaldırarak ikaz etti fakat belliki vatandaşın duyu organları devre dişi kalmış. Bu arada yeşil ışık yanarak duyarsız insan sahil istikametine, Ekip otosuda İstanbul istikametine devam etti.
Sayın vatandaş bu senin düpedüz terbiyesizliğin..Hadi kulakların duymadı. Yan camı indirdin Koca polis otosunu da mi görmedin. Yarın birgün mağdur olduğun zaman yardım istiyeceğin kuruluş onlar. Belki senin Baban sağlam. Polise ihtiyaç duymazsın. Her ne olursa olsun o senin ülkenin yasalarının uygulayıcısı. Bak sen tatil yapıp bayramın keyfini çıkartırken polis sokakta görevinde..
Değerli Memur kardeşim; Vatanadaşa ya müdahale etme, veya edeceksen görevini ve vazifeni sonuna kadar yap ki bulunduğun makamın hakkını vermiş ol. Ve bu tur seviyesiz insanlara Polisi bile takmam dedirtme.
Bu arada B.Çekmece kaymakamlık binası önünde aracının müzik sesini aşırı derecede açarak camları indırmiş yayın yapan sürücüyü durdurup gereğini yapmak için ruhsat ve belgelerini alan Polisimize de görevindeki hassasiyetinden dolayi teşekkür eder karşısında saygı ile eğilirim..
Son düzenleme: