- Katılım
- 12 Nis 2017
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba Honda bayii sinden koç finans bankası ile kredi kullanarak Honda CBF 150 almıştım. 3 taksitini düzensiz ödenmesinden dolayı geçtigimiz pazar akşamı trafik aracı Ve çekici Evimin önüne gelip motoru aldılar. Motora yakalamalı rehin çıkmış. Avukatı aradım ömrümde karşılaştığım en dik başlı insan herşey yeniden yapılandı 8.000 tl borcun var motorunu kurtarmak otoparktan almak istiyorsanız en az 4.000 tl ödemeniz lazım dedi. Şimdi öylece bekliyorum avukatı dün aradım 500 tl taksit yap önden 1.500 vereyim dedim inatla Hayır diyip yüzüme kapattı. Bu konuyla ilgili fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Moderatör tarafında düzenlendi: