Hacerim 2

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HACERI ALALI 2-3GUN OLDU YANI ELIME GECELI KAFAMIN YATMADIGI 2-3SEY VARDI ONLARI GERCEKLESTIRDIM YORUMLARINIZI BEKLIYORUM :)

Eski Hali....



Bandrol Değişti Ve Karakterler Kalınlaştı....

Buda Lekeleri Temızlendıkten Sonra....


İlk Aldıgımda Depo

Buda Depo Padlı


Buda Orjinal Jantlar...

Buda Şeritli Hali....

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Türk milli takımını taşıyan otobüs yanında halt etmiş.:p Motor elinde can buluyor.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
genelde bu tür oynamları sevmem ama depo güzel olmuş :cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
güzel olmuş .. hayırlı olsun güle güle kullan ...

egzost manifoldun yamur ve çamur dolayısı ile pas tutmuş.. sana tavsiyem .. çok ince bi zımpara ile zımparalayıp .. ısıya dayanıklı spreyle tekrar boyaman .. onun dışında başka birşey yapman agerek yok .. çil çil duruyo zaten canavar ... bitek manifold gözüme takıldı .. onuda boyadın mı tamamdır
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
emegine saglık güzel olmuş
o plakanın haline öyle yaa iyi yapmışsın bi el atmakla bişeye benzemiş :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türk milli takımını taşıyan otobüs yanında halt etmiş.:p Motor elinde can buluyor.

saol kardeşim tesekkurler bunu ole apachı yapmıcam scooterdan basım yandı yapacagım bukadar ıste bıde egsost takarım yeterde artar hacerıme :queen:

emegine saglık güzel olmuş
o plakanın haline öyle yaa iyi yapmışsın bi el atmakla bişeye benzemiş :p

saol ablam berbattı ya utanıodum oplakadan buda cok goze batıo bakalım polıs amcaların gorusrunu merak edıorum bugun 3-5tane gordu ama bıse demedı bızım abıler war sımdı yunuslar onlara sorcam bugun bı sorun cıkıomu acaba dıe :queen:

yakışmış valla tebrikler, güle güle bin

saol sado tesekkurler :rendeer:

güzel olmuş .. hayırlı olsun güle güle kullan ...

egzost manifoldun yamur ve çamur dolayısı ile pas tutmuş.. sana tavsiyem .. çok ince bi zımpara ile zımparalayıp .. ısıya dayanıklı spreyle tekrar boyaman .. onun dışında başka birşey yapman agerek yok .. çil çil duruyo zaten canavar ... bitek manifold gözüme takıldı .. onuda boyadın mı tamamdır

bu arada cem abi ben aydın cı koftede ılhanla beraber konusmustuk senın aygırın yanında çili mili düşüo bunun bu arada tamam dedıgını yapıcam en kısa zamanda :queen: aslında senın egsosdan 2tane alıp motoru yere '0'' yapmak ıstıorum :queen:

:cherry::cat: ewt güzel olmuş kanuni yazısınıda sök tam olsun:)

kanunıyle alıp veremedıgım yok cok goze batmıo ama 200ler cok batıo onlarıda cıkartmam ıcın motoru boyaya sokmam lazım stıckerın ustune cıla atmıslar :silent:

genelde bu tür oynamları sevmem ama depo güzel olmuş :cat:

sadece depo pad mı :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
plaka taştanda olur, şahsi görüşüm, şeritlerde güzel,en güzeli depo olduğundan dedim
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
plaka kırmızı TR kanunen yasak :) , tabi komik ama kıl bir polis , hiçbişey bulamazsa buna ceza keser .
Güzel olmus Kırmızı Beyaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
plaka taştanda olur, şahsi görüşüm, şeritlerde güzel,en güzeli depo olduğundan dedim

saol tesekkurler tekrar :) depo padın suzukı oldugunu aldıktan sonra farkettım ama cok dıkkatlı bakmadıkca bellı olmuo :p

plaka kırmızı TR kanunen yasak :) , tabi komik ama kıl bir polis , hiçbişey bulamazsa buna ceza keser .
Güzel olmus Kırmızı Beyaz


tr kanunen yasak ama cogu polısımız mıllıyetcı eger kılını denk gelırsek yerız cezayı oda problem deıl cok kıl cıkartımı sokerım kırmızıyı alıntda mavısı war :queen:

ben plaka kullanmıyorum:p

en guzelı abı ne o kopruden gecerken tekere kalk falan urasma boşwer :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
güle güle kullan dostum,
allah kaza denk getırmesın,
Çok Güzel Çalışma Olmuş...

''(Bu Arada Ben O Kanuni İşini Halledice Pazar Akşamı)''
Avcılarda Görüşmek Üzere:D:):wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullan dostum,
allah kaza denk getırmesın,
Çok Güzel Çalışma Olmuş...

''(Bu Arada Ben O Kanuni İşini Halledice Pazar Akşamı)''
Avcılarda Görüşmek Üzere:D:):wiinkk:

heheh saol serkan abım gorusuruz pazar :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
o kadar tatlı duruyorki nerdeyse para olsada şehi içi için alsam diyecem vallahi :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
32
güzel olmuş yakışmış..pad zaten cuk oturmuş renk olarak..beyaz şerit seçimi de güzel durmuş..kırmızı olsaydı acaba nasıl olurdu diye düşünmeden edemedim ama :) bana da lazım ya tekerler sap gibi duruyo..açıcam ben de bi topik az kaldı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmuş yakışmış..pad zaten cuk oturmuş renk olarak..beyaz şerit seçimi de güzel durmuş..kırmızı olsaydı acaba nasıl olurdu diye düşünmeden edemedim ama :) bana da lazım ya tekerler sap gibi duruyo..açıcam ben de bi topik az kaldı :)

saol denızım sanada ayarlarız ya gıder bakarız bı gun acarız senın topıgıde egsos uzerıne :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst