İntruder 250 alalı 10 gün oldu sesi görüntüsü mükemmel. Almadan önce acaba kasası küçük mü diye korkuyordum ama boyum 185 ve 85 kg yum ama motor gayet büyük ve heybetli duruyor.
aga gv kullanicisi olarak gv derim ben. hem iri hem kuvvetli ve gayet kaliteli bir motor. suzuki 10000tl nin karşılıgı bir motor degil. ztn memlekette suzuki fiyatları aldı başını gitii hem sıfır hyosung larin gösterge panelleri daha şekil hyo derim ben. hee 0 almanida tawsiye etmem yenimodel 2. el al.
bende ilk sayfayı okudum yorum yaptım ne sazanmisim yahu alan almis satan satmis bile![]()
aga gv kullanicisi olarak gv derim ben. hem iri hem kuvvetli ve gayet kaliteli bir motor. suzuki 10000tl nin karşılıgı bir motor degil. ztn memlekette suzuki fiyatları aldı başını gitii hem sıfır hyosung larin gösterge panelleri daha şekil hyo derim ben. hee 0 almanida tawsiye etmem yenimodel 2. el al.
bende ilk sayfayı okudum yorum yaptım ne sazanmisim yahu alan almis satan satmis bile![]()
Olsun hocan GV 250 alacak arkadaşlara yardımı dokunur belki, mesela ben :cherry:
O zaman cevabım sana olsun Redmoon.
zealous un söylediklerine, gösterge paneli hariç birebir katılıyorum. GV daha kalıplıdır, daha gösterişlidir. Torkları aynıdır fakat GV 28 beygir intruder ise 24 beygirdir. Yakıt olarak çok az bi farkla gv daha fazla yakıyor olabilir. Yani hemen hemen herşeyi eşit olan iki makine arasında ucuz olanı tercih etmek bence daha mantıklıdır.
yapmayin ne hyosungu ya safkan japon dururken güldürmeyin beni![]()
dostum sen hiç gv250 ile vl250 kullandın mı?hiç yakınından falan geçtin mi?hayır ona göre güldürelim seni..
yapmayin ne hyosungu ya safkan japon dururken güldürmeyin beni![]()
iki motoruda cok iyi biliyorum merak etme gv 250 kadar kronik sorunlari olan bir motor tanimiyorum hyosung dünkü velet suzuki'nin karsisinda![]()
"Hocam intruder 250 bulmak zor, ne kadara ve nereden aldığını öğrenebilir miyim acaba? ben de 250cc cruiser düşünüyorum çünkü"
Redmoon ustam kusura bakma uzun zamandır bakamadım o nedenle yeni cevaplıyorum sorunu. Ben izmirde oturuyorum bornovada oturan bir arkadaştan aldım motoru sağolsun çok temiz bakmış. 6750 ye aldım 2006 model 26000 kmde sadece yağını değiştirdim bir de lastikleri en geç yaza kadar değiştirmem lazım biraz kötü durumda onun dışında canavar gibi geziyorum. Açıkcası ben daha önce piaggio kullandım 100lük makina beni hiç yolda bırakmadı o nedenle scooter alırsam italyan chooper alırsam japondan şaşmam. hele ikinci elde çok riskli. Hyosungun duruşu heybetli, belki de intruderdan da iyidir. Ama hele 2. el alacaksan riskdir abi.
O zaman cevabım sana olsun Redmoon.
zealous un söylediklerine, gösterge paneli hariç birebir katılıyorum. GV daha kalıplıdır, daha gösterişlidir. Torkları aynıdır fakat GV 28 beygir intruder ise 24 beygirdir. Yakıt olarak çok az bi farkla gv daha fazla yakıyor olabilir. Yani hemen hemen herşeyi eşit olan iki makine arasında ucuz olanı tercih etmek bence daha mantıklıdır.
Redmoon ustam kusura bakma uzun zamandır bakamadım o nedenle yeni cevaplıyorum sorunu. Ben izmirde oturuyorum bornovada oturan bir arkadaştan aldım motoru sağolsun çok temiz bakmış. 6750 ye aldım 2006 model 26000 kmde sadece yağını değiştirdim bir de lastikleri en geç yaza kadar değiştirmem lazım biraz kötü durumda onun dışında canavar gibi geziyorum. Açıkcası ben daha önce piaggio kullandım 100lük makina beni hiç yolda bırakmadı o nedenle scooter alırsam italyan chooper alırsam japondan şaşmam. hele ikinci elde çok riskli. Hyosungun duruşu heybetli, belki de intruderdan da iyidir. Ama hele 2. el alacaksan riskdir abi.
Ustam içine siniyorsa hyo da alsan intruder da alsan farketmez yeterki motora severek bin. İnşallah aldığın motora iyi günlerde binersin.