GV 250 Hysoung mu? VL 250 Intruder Suzuki mi?

Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
46
bence suzıkı ebat olarak cok kucuk hysoung daha cusselı ve beygır olarak daha yuksek arasındada bence fazla kalıte farkı yok ama hangısıne kanın ısındıysa onu al bu arada venoxada bakmadan gecme fıkır acısından
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Dostum karşılaştırdığın motorlar tip/sınıf olarak farklı motorlar. Açıkçası tercih sebeplerin farklı olabilir.. Hyosung GT 250 kullandım, Naked tarzda bir motor.. Çekiş olarak tatmin edici... Kullanımı ve kıvraklığı ise çok rahat... SS makinalar gibi yormuyor... Şehir içinde kullanım için bence biçilmiş kaftan...
Suzuki ise cruiser tarzı olduğundan tipik cruiser özelliklerini taşıyor.. Yani ağırlıklı düz yol için tasarlandığından şehir içi trafiğinde sana esnek manevra şansı vermeyecektir... fiyat olarak da karşılaştırırsan 10000ytlye çok kral 2. el XVS650 veya emsali temiz bir makina alabilirsin, bence 250cc bi makina için çok fazla... Fakat hyosung için o bedel bence çok aşırı değil... Biraz pahalı olabilir ama emsallerinden ucuz olduğuna bahse girerim.. En basitinden bi takım çin malı motorlar 4000 ytlye yakın fiyatlarla satılıyor ki güney kore mallarının hiçbirinin şu ana kadar dandik çıktığını görmedim.. Hatta japon kalitesine %99 yakınlıkta istisnaları ise japonlardan daha kaliteli...
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
331
Dostum karşılaştırdığın motorlar tip/sınıf olarak farklı motorlar. Açıkçası tercih sebeplerin farklı olabilir.. Hyosung GT 250 kullandım, Naked tarzda bir motor..

GT250 değil GV250 demiş arkadaş. Tarzları aynı yani, ikiside cruiser.

Başlıkla ilgili olarakta bende 10.000YTL'nin 250lik Suzuki için çok fazla olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Yaş 22 erken bunama kapıda zaten kafada saç kalmadı :p o zaman fazla bir yoruma pek gerek yok... memin1857. dediklerine katılıyorum... Yazdığım gibi... 10000 250cc bi suzuki için çok fazla.:farao:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Suzuki'nin sitesinde kampanya falan yazmıyo. Kullanmış değilim ama, bence tip olarak da fiyat olarak da Hyosung çok daha çekici + yedek parça fiyatlarını da iyi incelemek lazım. Ha bu arada Suzuki Türkiye ile internet aracılığı ile 2 kez mailleştim, adamlar aynı gün içinde cevap döndüler, bir klavuz sordum, maille hemen yolladılar. Servisleri de bu kadar hızlı ise ve paran da varsa bu da dikkat çekici bir durum tabii. Ama Hyo kullanan arkadaşlar, onun da distribütör hizmetinin iyi olduğunu yazıyorlar...
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
gv 250 tavsiye ederim. Hyosung da gercekten guzel kalıtelı ve satış sonrası destekde mukkeemmel bır fırma. Burada bır arkadasımızın hatırlamıyorum kimdi, kullanıcı hatasından olan debrıyaj sorununu dahı ucretsız, yenı parca ıle degıstırerek halletmısdi. Bence HYOSUNG.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
hyosung hem performans olarak hemde ekonomi olarak daha iyi...suzukinin ikinci eli bile hyosung un 0 ından pahalı...gv 250 üzmez seni tabi illa marka diyosan boş yere harcıycak paranda varsa suzuki al(hyosung un hala markalaşmamış bir fima olduğunu idda edenler için böyle söyledim)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
91
pekı arkadaslar bu yag ve hava nasıl bısı?yag ve hava sogutma demıslerde neden su sogutmaya su ve hava sogutma dememısler.
suzukının sadeece hava sogutmalı olusu bı eksımı?
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
arkadasim ikisininde acilmis forumlari var oradan ikisi hakkında da bilgi edinebilirsin.
ayrıca motor alırken bende ikisi arasında kalmıstım tercihimi
gv 50 den yana yaptım ve su an 4000 km de cok da memnunum
.......

arkadasim ikisininde acilmis forumlari var oradan ikisi hakkında da bilgi edinebilirsin.
ayrıca motor alırken bende ikisi arasında kalmıstım tercihimi
gv 250 den yana yaptım ve su an 4000 km de cok da memnunum
.......
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Hyosung doğru seçenek olacaktır. Suzuki çok pahalı. O fiyata çok temiz 650cc makineler var.
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
Yağ soğutma, karterdeki yağın öndeki peteklere pompa ile ulaşıp yeniden kartere ulaşmasıdır. Su soğutmaya göre daha iyidir.

Hava soğutma ile de desteklendiğinden hysoung'un yağ-hava soğutmalı modellerinin (sadece motor ısısı bakımından) su soğutmalılardan daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Ama teknik olarak bu nasıl çalışıyor bilmiyorum. Hysoung'u incelemedim. Yağ dönüşümü için benim düşündüğüm dışında bir uygulama var mıdır bilmiyorum.

Bunu Hysoung'un teknik servisi olan bir üyemiz cevaplamalı.

Ayrıca kullanan dostlar da ısınma ile ilgili gözlem ve deneyimleri paylaşabilirlerse seviniriz.
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
Yağ soğutma, karterdeki yağın öndeki peteklere pompa ile ulaşıp yeniden kartere ulaşmasıdır. Su soğutmaya göre daha iyidir.

Hava soğutma ile de desteklendiğinden hysoung'un yağ-hava soğutmalı modellerinin (sadece motor ısısı bakımından) su soğutmalılardan daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Ama teknik olarak bu nasıl çalışıyor bilmiyorum. Hysoung'u incelemedim. Yağ dönüşümü için benim düşündüğüm dışında bir uygulama var mıdır bilmiyorum.

Bunu Hysoung'un teknik servisi olan bir üyemiz cevaplamalı.

Ayrıca kullanan dostlar da ısınma ile ilgili gözlem ve deneyimleri paylaşabilirlerse seviniriz.


bütün bu sorularının cevabı hyosung gv 250 forumunda var
oraya bak butun cevapları alırsın........
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
beyler hyosoung tabiki he içime sinmiyosa dersen venox derim çünkü iki bacağın arasına çok yakışıcak bişi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst