GV 250 Hysoung mu? VL 250 Intruder Suzuki mi?

Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
ben de önceden Xinlun 250 ve regal raptor DD-150e kullanmış birisi olarak, bu ikisi yani Hyosung ve Suzuki arasında kalmış haldeyim.ikinci el alıcam bunun için kredi çekmeyi bile göze almış haldeyim ancak çok kararsızım.arada uzun yola da gitmeyi planlıyorum hala öğrenciyim ve boyum bir bayan için normal 160-170 civarı (yakın zamanda ölçtürmedim :D ) iki motorun da altından kalkabilecek ve hükmedebilecek cüssem ve kuvvetim var ama... yine de kafamı çok karıştırıyorlar.bir de uzun zaman motorsuz kaldım ben (ailem sağolsun) o yüzden şuan aç bir halde saldırmak istemiyorum. lütfen yardımcı olur musunuz :) şimdiden bütün yorumlar için teşekkürler :)

LİNK

facebookta gv 650 grubunun sayfası, bursa gv 250 kullanan bir bayan var onunla konuşursanız gv 250 yi bayanın gözünden anlatıcaktır..

benim tavsiyem gv 250 başlığın açıldığı yıl suzuki derdim ama artık suzukiler yaşlandı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst