bugün ışıklarda yanımda duran cbr250'ın kullanan arkadaşın ayağında parmak arası terlik vardı. kazayı kimse isteyerek yapmaz. kaza istemeden olur. zaten bu kadar telaşımız istemediğimiz anlarda karşımıza çıkacak tehlikelerden en ufak zararla çıkmak için değil mi?