- Katılım
- 19 Tem 2013
- Mesajlar
- 62
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
Malum yazın en kavurucu dönemindeyiz. Buna rağmen ekipmansız şehir içi dahi çıkmayan bir insanım. Kaskımı,yazlık eldivenimi, yazlık fileli montumu, bazende iç dizliğimi giyerek yola çıkarım. İşim gereği zaman zaman müşterilere uğruyorum. Gittiğim yerlerde sözde motorcu kişiler beni görünce yazın giyilir mi bunlar, boşuna bunlar, seni nasıl koruyacak modundalar.
Bu insanlardan artık gına geldi. Emniyet keşke full teçhizat'ı zorunlu kılsada bu insanlar da anlasa bu işin kendi yararıma olduğunu. Bir abimiz ekipmansız kullanır motoru.Kask bile takmaz. Motosiklet ile trafik kazası geçirmiş. Çok şükür allah korumuş. Fakat şu an yatakya baştan sona alçı içerisinde...
Siz siz olun ekipmansız ekmek almaya bile çıkmayın
Malum yazın en kavurucu dönemindeyiz. Buna rağmen ekipmansız şehir içi dahi çıkmayan bir insanım. Kaskımı,yazlık eldivenimi, yazlık fileli montumu, bazende iç dizliğimi giyerek yola çıkarım. İşim gereği zaman zaman müşterilere uğruyorum. Gittiğim yerlerde sözde motorcu kişiler beni görünce yazın giyilir mi bunlar, boşuna bunlar, seni nasıl koruyacak modundalar.
Bu insanlardan artık gına geldi. Emniyet keşke full teçhizat'ı zorunlu kılsada bu insanlar da anlasa bu işin kendi yararıma olduğunu. Bir abimiz ekipmansız kullanır motoru.Kask bile takmaz. Motosiklet ile trafik kazası geçirmiş. Çok şükür allah korumuş. Fakat şu an yatakya baştan sona alçı içerisinde...
Siz siz olun ekipmansız ekmek almaya bile çıkmayın
