Güzel bir pazar günü 25-30 motorcu yollara düşer....

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Trabzon;

Zigana dağı- Karaca mağarası - Cehennem Vadisi - Camiboğazı yaylası ve Maçka...

Hafta ortası yaklaşık 10-15 motorcu iletişime geçerek gezi organize eder.
Bu motorcu arkadaşlara 10-15 civarında başka motorcular da eklenir..
Resim öğretmeni, eczacılık fakültesi dekanı, motor tamircisi, programcı, tasarımcı, webmaster, öğrenci, lokantacı, müzisyen, tiyatrocu, atanamamış serbest öğretmen :p (uthec) , doktor adayı, iç mimar, makine mühendisi, inşaat mühendisi, orman endüstri mühendisi ve serbest meslek erbaplarından oluşan grup Trabzon Forum AVM de sabahın köründe karga dışkısını (b.k) yemeden toplanır :p

Hemen hemen herkesin gözünden uyku akmaktadır ki buna bende dahilim..

Sabah uyandığımda saat 5:00 am.' gösteriyordu.... Bizim hanımdan şöyle bir ses geldi...

"Evet evet, yumurtaları pişirdim, hı hı işte o yumurtalar, annecim dolaptan bal da al"

Garibim uykusunda sayıklıyordu...

Buluşma yerine ilk gelen ben olmuştum başıma geleceklerden habersiz.. Neden mi ? Öünkü kooooooca grup içerisinde ss tip motor kullanan ben ve Keos arkadaşımız vardı ve tahminimizce düz asfalt yollarda seyir edeceğimizi düşünmekteydik..

Sözü fazla uzatmadan resimlere geçmek istiyorum ;

cimg1356.jpg

Buluşma yerine ilk gelen şahıs ben oluyorum be başlıyorum beklemeye

cimg1357e.jpg


cimg1358d.jpg


cimg1359p.jpg

Ybr ci Orman Endüstri Mühendisi arkadaşımız da kız arkadaşı ile birlikte benden sonra damlıyorlar buluşma yerine...

cimg1360v.jpg


cimg1361d.jpg


cimg1362n.jpg

Veeee uthec (Alper)'de gelir cıbırıyla :)

cimg1363w.jpg

arkada fotoğraf çeken şahıs, bizim doktor adayı Osman oluyor (Keos)

cimg1364b.jpg

Alper'in pisikleti :p

cimg1365f.jpg

Deniz ve eşi de gelir fazer'la birlikte..
Sonrasında hocamız, motor ustamı, öğretmenimiz vs.... herkes gelir.. Bir kısım arkadaşlar uyanamadığı için onlar bize sonradan katılacaklar..

cimg1366p.jpg

Zigana dağına tırmanırken...

cimg1367x.jpg


cimg1368c.jpg


cimg1369.jpg

Bizim Keos'un makinesi....

cimg1371m.jpg

Hamsiköy dağ dinlenme tesislerinde kahvaltı amaçlı güzelce çorbalarımızı içtik...

cimg1372g.jpg


cimg1373.jpg

Uyanamayan arkadaşlarımız da gelir ve bize katılırlar....

cimg1374a.jpg


cimg1375.jpg


cimg1376h.jpg


cimg1377n.jpg

Deniz ve eşi Lemis...

cimg1378ht.jpg

Mutlu çiftlerimiz )

cimg1379o.jpg

Bizim Keos Osman,

cimg1380x.jpg

ve beeennn.... Resim yan çekildiği için düzeltmedim.. Monitörü döndürüp öyle bakın..

cimg1381t.jpg

Zigana geçidini normal asfalt yoldan değil de, tepesinden dolaşarak tünelin sonuna indik. Bu sürüş esnasında ss motor kullanan ben ve osman türlü türlü kayma tehlikesi atlattık, yollar aşırı derecede çamurdu..

cimg1382l.jpg


cimg1383h.jpg


cimg1384s.jpg

TBMM 90. Yıl Ormanı

cimg1385r.jpg


cimg1386f.jpg


cimg1387a.jpg


cimg1388d.jpg


cimg1390l.jpg

Topluca çekildiğimiz bir foto...

cimg1391.jpg



cimg1392x.jpg

Resimde gördüğünüz transalp ve Kawasaki'nin uçabildiğini biliyor muydunuz ?

Karaca mağarasına çıkarken yollar biraz virajlı ve stabilizeydi. Motor tamircisi arkadaş biz arakada kaldığımız için bizi beklemeye koyulmuş yarı yolda.
Bizi görünce "e hadi hızlanın biraz" dedi ve bizi önüne kattı... Biraz daha gaz açarak tırmanmaya başladık... Virajı döndüm ve tam tepeye tırmanıyordum ki yanımdan vızzzz vızzzz diye bişey geçti..
Tepeyi geçince gözden kayboldular... Veeee beklenen oldu... Kocamaaaaan bir toz bulutu... Gürültü patırtı da cabası... Vardık yanlarına gittik.. Bi baktık ki bunlar virajı alamamış ve ikiside uçmuş :)
Allah'tan ufak tefek kayalar vardı da onlara tutunmuşlar.. Yoksa ikisi de uçurumdan aşağı uçuyordu. Translp te zerre kadar çizik yoktu ki aklımın almadığı da buydu.. Diğer kawasaki olan resmen pert olmuştu ama bi kaç düzeltmeyle yine yollarına devam ettiler :) Tehlikeli ve bir o kadar da komik bir durumdu :) O an panik yaptığımızdan ötürü resim çekemedim valla...

cimg1393e.jpg


cimg1394i.jpg

Karaca mağarasına çıktık...

cimg1395tx.jpg


cimg1396r.jpg


cimg1398kq.jpg

Alper ve ben. :) Seviyorum la bu uşağı :D

cimg1399d.jpg


cimg1400a.jpg


cimg1401x.jpg


cimg1402.jpg

Karaca mağarasına gidenler bilir, daha mağaraya girmeden hemen sağ tarafta derin bir oyuk mağara vardır. Burası orası işte...

cimg1403p.jpg

Karaca mağarasına girdik gezdik ama foto yasak olduğu için resim yok ne yazık ki :)
Bilmeyenler için.. http://www.karacamagarasi.com/karacagaleri.htm

cimg1404om.jpg


cimg1405h.jpg

Sevgili dekanımız ve biricik motor ustamızla yeğeni...

cimg1406e.jpg


cimg1407j.jpg


cimg1408.jpg

Gözlüklü olan uçan Transalp'in sahibi oluyor :)

cimg1409.jpg


cimg1410.jpg


cimg1411d.jpg


cimg1412p.jpg

Osmanımızz...... Çakma doktorumuz...

cimg1413b.jpg


cimg1415s.jpg


cimg1416.jpg

Bizim Deniz'in balkonu :)

cimg1417y.jpg


cimg1397o.jpg


cimg1418t.jpg


cimg1419g.jpg


cimg1420.jpg


cimg1421as.jpg


cimg1423k.jpg

Karaca mağarası tepesinden manzaralar...

panorama1m.jpg

Bu da panaromik olanı :)

cimg1424m.jpg


cimg1425r.jpg


cimg1426e.jpg


cimg1427b.jpg


cimg1428e.jpg


cimg1429j.jpg


cimg1430w.jpg


cimg1431p.jpg


cimg1432r.jpg


cimg1433d.jpg


cimg1434m.jpg


cimg1435d.jpg


cimg1436c.jpg


cimg1437u.jpg


cimg1438j.jpg

Çay ve kuşburnu sefası ;

cimg1439a.jpg


cimg1440b.jpg


cimg1441a.jpg


bu resimden sonra herkes hazırlandı ve nereye gideceğimize karar vermeye başladık... Bir kısım Torul üzeri tirebolu ya inip ordan da Trabzona dönelim dedi.. Bir kısım Bayburt taraflarına gidelim dedi.. Başka bir kısım da Cehennem vadisi üzerinden, Cami boğazı yaylasına çıkıp et yiyelim dedi.. Camiboğazı rotası herkese cazip geldi ama biz ss çileri kıllandıran tek durum yolların durumuydu.. Malum otoruş ve sürüş pozisyonumuz diğerlerine göre çok farklıydı.. Cami boğazı yaylasına gitmye karar verildi ve yola çıktık.. Yaklaşık 10 km gittik gitmediki derken bizim için azap başlamış oldu.. Yol o kadar kötüydü ki motosikleri 1 den 2 ye zor atıyordum. O derece kötü yollardan gidiyorduk.. (Bizim endurocu ve cross cular yol için asfalt demiştiler bize, biz nerden bilelim bu yolun onlara göre asfalt yol olduğunu) Bi ara o kadar yorulmuşumki debriaj manetini istemsizce bırakmak zorunda kaldım.. Ellerim kollarım dirseklerim tutmaz hale geldi.. yaklaşık 70 km boyunca böyle gittik...

cimg1442l.jpg


cimg1443.jpg

Yolun düzgün olduğu bölümlerden bir kısmı (Gittiğimiz yolun en düzgün hali bu)

cimg1444m.jpg


cimg1445b.jpg


cimg1446o.jpg


cimg1447l.jpg


cimg1448b.jpg

En tepede görmüş olduğunuz araç renault megane.. Adam ne yapıyor diye öyle bakıyorduk.. Meğer geri geri çıkma fantazisi yapıyormuş adam... Aadam aşağı yanımıza geldiğinde abi sen napıyosun, bu araba o yollara vurulur mu hiç.. Adamdan gelen cevap "Uşağım bende bunlardan çok var, no problem" Arabanın arkasında eşi ve yeni doğmuş çocuğu da vardı. Dumur olduk resmen.. En çok dikkat çeken ise aracın plakası Sakatlara özel plakaydı...

cimg1449f.jpg

Yaylaya çıktık ve yemek için hazırlıklara başladık :)

cimg1450z.jpg


cimg1451.jpg


cimg1452t.jpg


cimg1453.jpg


cimg1454k.jpg

Yemekten önce biraz sallanalım dedik.. :)

cimg1455k.jpg


cimg1456c.jpg


cimg1457.jpg

Uçan transalpten sonra uçan şahin....

cimg1458r.jpg


cimg1461t.jpg

Yayla ahalisinden olan bu amcamızı resimliyoruz hemen :) Bizim motorları görünce kendi motordan düştüğü anısını anlatmaya başladı... :) Şeytan işi uşaklar, etmayın boyle... :p

cimg1462v.jpg

Yemekten sonra dönüşe geçtik ve azap tekrar başlamış oldu... Gidecek olduğumuz rota da yol çalışması olduğu için geldiğimiz yolun 2 katı daha bozuk başka bir yola girdik ve bu sefer rampa aşağı gittiğimizden ötürü takat, derman, enerji, ATP (Biyoloji okuyanlar bilir), sabır, hal, vs.... durumlarından hiç birisi kalmadı bizde...

cimg1463c.jpg


cimg1464i.jpg


cimg1465.jpg


cimg1466r.jpg

Batım ki bu yollar bitmeyecek, bende zevk alayım dedim bari.. SS motor ile cross yapmaya başladım.. Hatta bi ara arka tekere döndüm baktım tam yanımda duruyordu :)
Dönüş yolunda bizim Keos Osman'a köpek saldırdı :) Çamurlu yol olduğu için düşme tehlikesi atlattı ve ucuz kurtardı :)

Dönüş rotamız maçka yoluna iniyordu ve yollar aynı bozuklukta devam ediyordu. Bi ara baktım asfalta çıkmışız, o heyecanla açtım gazı.. Meğer 100 metrelik gösteripte vermeyen cinsten bi asfaltmış.. Asfaltın bittiğini gördüğüm anda asıldım ön ve arka frene... Sonuç : Kilitlenen arka fren ve yaklaşık 10 metre boyunca yan yan kayan garip bir motorcu.. Ama düşmedim :)

cimg1467sd.jpg

Ve nihayet maçka ya indik.. Burası coşandere dinlenme tesisleri... Vurduk çay'ın gözüne....

cimg1468.jpg


cimg1469n.jpg


cimg1470v.jpg


cimg1471m.jpg

Ben ve sevgili Resim öğretmenimiz Selim... Gezide ne olur ne olmaz diye bir an olsun peşimden ayrılmayan bu arkadaşıma teşekkürü borç bilirim...

cimg1472f.jpg

Alper'e verdiğimiz poz. Eldivene dikkat :)

cimg1473g.jpg


cimg1474k.jpg


cimg1475n.jpg


cimg1476r.jpg


cimg1477u.jpg


cimg1478b.jpg

Alperim güvercinim...


Malum yolculuk bayağı bi eziyetli olunca çekebildiğim fotoğraflar oldukça kısıtlı oldu ama işin en ilginç tarafı ise evime sağ salim geldiğimde oldu...

Olay aynen şöyle gelişti..

"Herkesle vedalaştık ve yola koyuldum.. Evin oraya gelmeden az aşağıdaki bakkaldan durup sigara aldım.. Sigarayı aldıktan sonra motora doğru yöneldiğimde 18 li yaşlarda gariban bi çocuğun motorumu resmen okşadığını (sevdiğini) farkettim..

"Abiiiii bu ne güzel motor böyle.... Kaçlık ki bu?"
"Sana kaç lazım ? :)"

"Satıyo musun falan diye sordu."
Fiyatını falan dedim ama çocuk gözlerini motordan alamıyordu.. Ön camı da okşuyordu resmen yaa :)

Çocuğun derme çatma bi scooter i olduğunu farkettim.. Her tarafı yamalı kırık dökük bir makineydi.. Acıdım bende haliyle.. Atladım motora garaja doğru gitmeye başladım. O esnada çocuk ta scooter i çalıştırdı ama scooter'dan garip garip sesler çıkmaya başladı.. Çok acıdım o çocuğa.. Parası yok demek ki yaptırmaya, idareten kullanıyor öyle...

Garaja vardım ve her zamanki çektiğim yere park ettim motoru.. Motor kirden ve çamurdan tanınmayacak haldeydi...
Motorun bulunduğu yer dümdüz bir zemindi.. Ayrıca motor da vitesteydi.. Hatta motoru indikten sonra ayaklık tersine doğru çekeledim ki boşluk kalmasın diye..

Sonra ellerimi Allah'a açtım ve dedim ki...

"Allahım beni evime sağ salim ulaştırdığın için sana sonsuz şükürler olsun"

Paaaaattt güm diye bir ses.... ve motor düşer :)

Motorun düşmesi ile alakalı konu başlığı : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/94606-nazar-diyorum-baska-bisey-demiyorum.html


Bizim uthec'in objektifinden fotolar var elimde... Upload ediyorum şu anda.. Bitince onları da atarım buraya...

Kalın sağlıcakla :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
ne maceraydı bee. ozamanlar bende racing vardı cbr125 :D
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
çok güzel bir gezi olmuş ellerinize motorlarınza sağlık
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
süper fotolar süper gezi..alkışlıyorum sizi teşekkürler :thumleft:
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
214
guzel baslik olmus abi ellerine saglik cok yorulduk o gun ama iyi tecrube oldu

ozellikle kopegin orda pesimden kosturdugu yerde en ufak bir hatada yerdeydim bide asalik herif hizlida kosuyodu 40 la gidiyodum (normalde 25 le giderken kurtulmak icin hizlandim)

bi yandan havlayip bi yandan isirmak icin yanasmaya calisiyodu

genede camurun icinde kafam kadar taslardan olusan bir yolda yandaki ucuruma dusmeden taslardan siyrilarak nasil gidilir ogrenmis oldum (tam kovaladigi yerde yolun iki tarafida kazili diye hatirliyorum)

yapilmamasi gereken sey yaklasan kopege tekme atmaya calismak o sirada az kalsin dusuyodum
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
guzel bır organızasyon olmuş anlatımda güzeldi paylaşım için tşkler
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
ilk motor maceram buydu.oldukça keyifliydi.ama gün sonu benimde scooter yıkılıpta 500tl masraf çıkarmasaydı çok güzel bir gün olarak mazide kalacaktı, olan oldu motor yapıldı ve bu gezi, geçmişe hoş bi anı olarak kaydedildi... (xetanor, keos, uthec ve selim abinin peşine takılmak senin neyine skutır :cherry: kalırsın böyle :mrgreen:)
neyse sonuç >>> :cat:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
guzel baslik olmus abi ellerine saglik cok yorulduk o gun ama iyi tecrube oldu

ozellikle kopegin orda pesimden kosturdugu yerde en ufak bir hatada yerdeydim bide asalik herif hizlida kosuyodu 40 la gidiyodum (normalde 25 le giderken kurtulmak icin hizlandim)

bi yandan havlayip bi yandan isirmak icin yanasmaya calisiyodu

genede camurun icinde kafam kadar taslardan olusan bir yolda yandaki ucuruma dusmeden taslardan siyrilarak nasil gidilir ogrenmis oldum (tam kovaladigi yerde yolun iki tarafida kazili diye hatirliyorum)

yapilmamasi gereken sey yaklasan kopege tekme atmaya calismak o sirada az kalsin dusuyodum

sorun şu... köpek niye sadece sana daldı :)

bizde geçtik yanından bi problem yoktu.. hatta kuzu gibiydi :p
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
214
sorun şu... köpek niye sadece sana daldı :)

bizde geçtik yanından bi problem yoktu.. hatta kuzu gibiydi :p


ilhan abinin flasorleri gorunce tirsmistir sizin gruptan

bana bakti bu koyun suruden ayrilmis altinda enduro yok herturlu yerim bunu allah ne verdiyse saldirdi
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Sevgili Alper çok güzel bir gezi yapmışsınız MT Trabzonada baktım İnşallah devamı gelir; Seni fotoğraflardan nihayet çıkardım yanılmıyorsam sakallı olansın Fakat çok şen şakacı olduğunu tahmin ettiğim kımızı MT şapkalı olan arkadaşı merak ettim XAhmetmi ? .. İnşallah bir günde beraber karadeniz turu yaparız her şey gönlünüzce olsun. kilometre göstergeniz hiç durmasın hoşçakalın
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
genede camurun icinde kafam kadar taslardan olusan bir yolda yandaki ucuruma dusmeden taslardan siyrilarak nasil gidilir ogrenmis oldum (tam kovaladigi yerde yolun iki tarafida kazili diye hatirliyorum)

Allaha emanet gidiyorsun Osmaaaaan :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

Sevgili Alper çok güzel bir gezi yapmışsınız MT Trabzonada baktım İnşallah devamı gelir; Seni fotoğraflardan nihayet çıkardım yanılmıyorsam sakallı olansın Fakat çok şen şakacı olduğunu tahmin ettiğim kımızı MT şapkalı olan arkadaşı merak ettim XAhmetmi ? .. İnşallah bir günde beraber karadeniz turu yaparız her şey gönlünüzce olsun. kilometre göstergeniz hiç durmasın hoşçakalın

evet Erhan abi doğru tahmin. mt şapkalı olan bizim X Ahmet :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar

Sabah 5 te nasıl kalktınız yahu :) ayrıca o mağaranın gizemi nedir ?
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
473
Sevgili Alper çok güzel bir gezi yapmışsınız MT Trabzonada baktım İnşallah devamı gelir; Seni fotoğraflardan nihayet çıkardım yanılmıyorsam sakallı olansın Fakat çok şen şakacı olduğunu tahmin ettiğim kımızı MT şapkalı olan arkadaşı merak ettim XAhmetmi ? .. İnşallah bir günde beraber karadeniz turu yaparız her şey gönlünüzce olsun. kilometre göstergeniz hiç durmasın hoşçakalın

Evet hocam , şapkalı olan ben oluyorum yani X Ahmet ama bana kısaca X diyebilirsiniz :)

İnşallah geldiğinizde bu gezileri hep beraberce yaparız. Temennimiz budur valla :)

---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:28 ----------

Dostlar

Sabah 5 te nasıl kalktınız yahu :) ayrıca o mağaranın gizemi nedir ?

Ya hocam o günün verdiği bi heyecan oldu kalkıverdik işte, yoksa nerdeeeeeee :) Bir de bu geziyi Uthec le ben organize ettim. Erken kalkıp öncülük edelim, gelmeyenleri yatağından kaldırıp paşa paşa getirelim dedik..

Karaca mağarasının gizemi bir sırdır :) Buyrun gelin, misafirimiz olun hem anlatalım hem gezdirelim :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ellerinize, emeklerinize ayaklarınıza,mtürünüze , tekerinize sağlık uşaklar süper aktivite olmuş her şey gerçekten çok güzel , ve herkezin kazasız belasız evelerine dönmüş olması sevindirici ,

valla şu an içim daralmıştı sizin gezi konusunu açtım ohhh be içim rahatladı biraz moral buldum teşekkür ederim , allah cümlemizi nice gezilerde buluşmaya dostluğa , kaynaşmaya vesile kılsın ve kaza kederden uzak eylesin... amin..

dip not: transalp ve kawasakı kullanan arkadaşlara selamlarımı söyle , alçaktan uçsunlar çünkü daha insanın yedek parça sıkıntısı var..:cherry::cat:

ve karadeniz olmasına rağmen bana biraz fazla kıraç geldi topraklar , yada yaylalar vs. :)
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel dostluklar,güzel birliktelik.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
bir foroğrafta en sağda sarı yağmurluk pantolon giymiş bir arkadaş var. nasa da pilot mu o ne . nasıl bir kask o öyle :) süper gezi. kuymak resmi koymadan bitmiş ama olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst