Güver Uçurumu...

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
20 Nisan 2006.. Antalya...
Hava güzel mi güzel..
Durmak sana yakışmıyor harduro , merdiven altında duran KTM nin kimseye yararı olmaz..
Yeni yerler , yeni yollar ve yeni dağlar beni bekler..
KaTırıM'a atladığım gibi yola koyuldum..
Şuralardan bir yerden Güver Uçurumu'na gidiliyordu ama nereden ?
Ben şu yolu bir deneyeceğim...
12ut2.jpg


26gr.jpg


Köyün arkasından dolanan bu yol köy mezarlığına çıktı ama mezarlığın yanından devam ederim ben de..Yol bitti ama harduro durmadı..
Taa ki KaTırıMın gidemeyeceği yere kadar..
38ub.jpg


42ax1.jpg


Derken orman yollarını buldum.. Sonra da ormancılarla karşılaştım..
55cf.jpg


66hy.jpg


Bir foto da onlara çektirdim..
74qy.jpg


"Bu yolları takip et , ileride büyük toprak yola ulaşınca sağa doğru gidersen Güver Uçurumuna ulaşırsın." dediler..
"Kaybolur muyum?" diye sordum..
"Yok canım daha neler , uçuruma uçmazsan bişey olmaz." dediler..
Büyük yolu buldum..
81tm.jpg


91db.jpg


Büyük yol beni Uçuruma ulaştırdı
107uc.jpg


112cc.jpg


Güver Uçurumu'nun doyumsun manzarasını bir çok açıdan görüntüledim..
125om.jpg


137pn.jpg


145vz.jpg


155de.jpg


162yf.jpg


170ha.jpg


188wh.jpg


193cg.jpg


208dp.jpg


213dk.jpg


Bu dağlarda çok mutlu oluyorum nedense.. Yoksa ben ayımıyım..??? :roll:
227ns.jpg


Yeniden offroad...
237oy.jpg


248iw.jpg


KaTırıM da ben de bu geziden çok memnun kaldık..
Konuklarımız geldiğinde göstereceğimiz yeni yerler keşfettik..
Umarız sizde beğenmişsinizdir...
258iz.jpg
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
32
valla bravoo !!! ağzımın suyu aktıı açıkcası ne kadar güzel bir serüvenmiş bu ölee temiz hava ve güzel manzara daha ne olsun !!! bu arada esprileriniz ayrı bi hava kattı bu serüvene !!!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Çok güzel bir gezi olmuş.

Atmosfer sanki filimlerdeki gibi
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
KaTırıM diyecem diyemiyorum,senin katır manyak güzel nefis yerler gezmişsin manzaralar muhteşem sende öylesin ellerine sağlık katırına sağlık devamını bekliyoruz.Herşey gönlünce olsun
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
baba büyüksün tek başına bukadar olur dedirtiyorsun abii..:mrgreen:
güzel gezi olmuş imrendim şimdi bakkk:cherry: devamını bekleriz
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Arkadaşlar , övgü dolu sözleriniz için teşekkür ederim..
Umarım herkes hayalindeki motosiklete kavuşur..
Şu sıralar zamanım bol ve havalar çok uygun bu tür geziler için.
KTM in bazı eksikleri var (yeni lastik ve büyük depo gibi) , onlar da tamamlanınca daha da uzun soluklu ve daha offroad gezilerim olacak..
Katılmak isteyen arkadaşlar her zaman bana ulaşabilirler..
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
hocam süper macera gezi yaşamışsınız ama oralarda biyerlerde bu katır bozulsa ne olacak? yine macera olur ama biraz sinir bozucu olur! tek başına ıssız yerlerde gezmek biraz riskli değilmi?
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
TycOOn' Alıntı:
hocam süper macera gezi yaşamışsınız ama oralarda biyerlerde bu katır bozulsa ne olacak? yine macera olur ama biraz sinir bozucu olur! tek başına ıssız yerlerde gezmek biraz riskli değilmi?
Risk almadan da macera olmaz hocam..
İşin heyecanlı tarıfı da o zaten..
Ya lastik patlarsa , ya benzinim biterse , ya yağmur başlarsa , ya bu dere tahmin ettiğimden daha derinse , ya şu uçurumdan aşağı uçuverirsem......
Bunların hepsi olabilir elbette..
Şehir içinde trafik daha riskli bence..
Hem risk almayacaksak neden motosiklete biniyoruz , hatta neden sokağa çıkıyoruz ???
Evde oturup TV izlemek varken..........????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst