- Katılım
- 18 Eki 2005
- Mesajlar
- 393
- Konu Yazar
- #1
20 Nisan 2006.. Antalya...
Hava güzel mi güzel..
Durmak sana yakışmıyor harduro , merdiven altında duran KTM nin kimseye yararı olmaz..
Yeni yerler , yeni yollar ve yeni dağlar beni bekler..
KaTırıM'a atladığım gibi yola koyuldum..
Şuralardan bir yerden Güver Uçurumu'na gidiliyordu ama nereden ?
Ben şu yolu bir deneyeceğim...
Köyün arkasından dolanan bu yol köy mezarlığına çıktı ama mezarlığın yanından devam ederim ben de..Yol bitti ama harduro durmadı..
Taa ki KaTırıMın gidemeyeceği yere kadar..
Derken orman yollarını buldum.. Sonra da ormancılarla karşılaştım..
Bir foto da onlara çektirdim..
"Bu yolları takip et , ileride büyük toprak yola ulaşınca sağa doğru gidersen Güver Uçurumuna ulaşırsın." dediler..
"Kaybolur muyum?" diye sordum..
"Yok canım daha neler , uçuruma uçmazsan bişey olmaz." dediler..
Büyük yolu buldum..
Büyük yol beni Uçuruma ulaştırdı
Güver Uçurumu'nun doyumsun manzarasını bir çok açıdan görüntüledim..
Bu dağlarda çok mutlu oluyorum nedense.. Yoksa ben ayımıyım..??? :roll:
Yeniden offroad...
KaTırıM da ben de bu geziden çok memnun kaldık..
Konuklarımız geldiğinde göstereceğimiz yeni yerler keşfettik..
Umarız sizde beğenmişsinizdir...
Hava güzel mi güzel..
Durmak sana yakışmıyor harduro , merdiven altında duran KTM nin kimseye yararı olmaz..
Yeni yerler , yeni yollar ve yeni dağlar beni bekler..
KaTırıM'a atladığım gibi yola koyuldum..
Şuralardan bir yerden Güver Uçurumu'na gidiliyordu ama nereden ?
Ben şu yolu bir deneyeceğim...
Köyün arkasından dolanan bu yol köy mezarlığına çıktı ama mezarlığın yanından devam ederim ben de..Yol bitti ama harduro durmadı..
Taa ki KaTırıMın gidemeyeceği yere kadar..
Derken orman yollarını buldum.. Sonra da ormancılarla karşılaştım..
Bir foto da onlara çektirdim..
"Bu yolları takip et , ileride büyük toprak yola ulaşınca sağa doğru gidersen Güver Uçurumuna ulaşırsın." dediler..
"Kaybolur muyum?" diye sordum..
"Yok canım daha neler , uçuruma uçmazsan bişey olmaz." dediler..
Büyük yolu buldum..
Büyük yol beni Uçuruma ulaştırdı
Güver Uçurumu'nun doyumsun manzarasını bir çok açıdan görüntüledim..
Bu dağlarda çok mutlu oluyorum nedense.. Yoksa ben ayımıyım..??? :roll:
Yeniden offroad...
KaTırıM da ben de bu geziden çok memnun kaldık..
Konuklarımız geldiğinde göstereceğimiz yeni yerler keşfettik..
Umarız sizde beğenmişsinizdir...