- Katılım
- 26 Ara 2005
- Mesajlar
- 275
- Konu Yazar
- #1
bugün GÜRHAN ve artçısı ile saat 9.30 da herzaman ki buluşma noktamızda buluşup depolarımızı doldurduk aslında NEZİH te gelecekti ama malesef gelemedi .Amacımız güver ucurumlarına alttan gidip kanyonda yüzmek idi . yaklaşık 35km lik bir yolculuktan sonra bir dereyi geçip ilk molamızı veriyoruz.

daha sonra kanyonun ilk girişine ulaşıyoruz ama malesef burası kalabalık

bizde yukarıdan dolaşıp kanyonun diyer ucuna gitmeye karar veriyoruz

işte burasıdır deyip aşahıya iniyoruz


burada motorlarımızı bırakıp dereye iniyruz zaten benim motorumda kuma saplandı daha fazala gidemem,




serin sularda biraz eğlendikten sonra yukarılara gidiyoruz




birazda ormanda dolaştıktan sonra geri dönüyoruz yaklaşık 135 km lik bir gezi olmuştu

daha sonra kanyonun ilk girişine ulaşıyoruz ama malesef burası kalabalık

bizde yukarıdan dolaşıp kanyonun diyer ucuna gitmeye karar veriyoruz

işte burasıdır deyip aşahıya iniyoruz


burada motorlarımızı bırakıp dereye iniyruz zaten benim motorumda kuma saplandı daha fazala gidemem,




serin sularda biraz eğlendikten sonra yukarılara gidiyoruz




birazda ormanda dolaştıktan sonra geri dönüyoruz yaklaşık 135 km lik bir gezi olmuştu