güver uçurumları kanyonu

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
bugün GÜRHAN ve artçısı ile saat 9.30 da herzaman ki buluşma noktamızda buluşup depolarımızı doldurduk aslında NEZİH te gelecekti ama malesef gelemedi .Amacımız güver ucurumlarına alttan gidip kanyonda yüzmek idi . yaklaşık 35km lik bir yolculuktan sonra bir dereyi geçip ilk molamızı veriyoruz.



daha sonra kanyonun ilk girişine ulaşıyoruz ama malesef burası kalabalık



bizde yukarıdan dolaşıp kanyonun diyer ucuna gitmeye karar veriyoruz



işte burasıdır deyip aşahıya iniyoruz





burada motorlarımızı bırakıp dereye iniyruz zaten benim motorumda kuma saplandı daha fazala gidemem,








serin sularda biraz eğlendikten sonra yukarılara gidiyoruz









birazda ormanda dolaştıktan sonra geri dönüyoruz yaklaşık 135 km lik bir gezi olmuştu
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
İşte doğa. Çok güzel ya. Antalya'nın üst taraflarında harika gezi parkurları var. Ben ralliye gittiğimde kısa bir sürede olsa gezme fırsatım olmuştu. İyi değerlendirmek lazım oraları. Başka güzel gezi, yazılarınızı bekliyoruz.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
124
Harikasınız beyler tam gezilecek yer oraya bende atv ile inmiştim hatırladım da coştum ba.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Güzel gezi olmuş arkadaşlar..
Gürhan'ı tebrik ediyorum , o yollarda yolcu ile sürüş oldukça zordur..
Ben de sizle gelemeyince bisikletle Lara'ya gittim yüzmeye..
Bu da dönüşte çektiğim bir fotoğraf..
Lara'da günbatımı..
resize4ou.jpg
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
çok sağolun dostlar bizlere böyle bir güzellik sunduğunuz için.
motorunuza ve yüreğinize sağlık, paylaşımınız için teşekkür ederim.
sevgilerimle,
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Çok teşekkürler kıskandım sizi Enduro mu edinsek ne etsek...
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
hepinize cok teşekkürler arkadaşlar mutlaka gezilerimiz devam edecek
NEZİH arkadaşım gelememene gerçekten üzüldüm ama görüyorumki sende boş durmamışın bisiklette olsa biryerlere gitmişsin
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
silves' Alıntı:
NEZİH arkadaşım gelememene gerçekten üzüldüm ama görüyorumki sende boş durmamışın bisiklette olsa biryerlere gitmişsin
Ne zamandır bisikleti ikinci plana atmıştım.
Bu ara iyi oldu , biraz spor yapmış oluyorum böylece..
Ama bu pazara kadar parça gelirse acısını çıkaracağız hazırlıklı ol ...:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ellerinize, tekerinize sağlık..
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
arkadaşlar bakın böyle olmaz, bizde insanız, siz oralarda biz burada, siz manzara doğa içinde biz trafikte ayıp ayıp :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst