- Konu Yazar
- #1
30 bin civarı km yapmış, 3 yıl kadar 650 cc enduro ve naked, 3 yıl kadar da 125 ve 250 cc scooter ve cross kullanmış bir motor sürücüsüyüm. Şu an 125 cc güzel bir motorum var. Yıllık kullanımımın yarıdan fazlası şehir içinde arabaların arasında falan geçiyor. Yaz döneminde de uzun turlar atmaya çalışıyorum. Önümüzdeki yaz döneminde çocuğumun da büyümüş olması bahanesi ile eşimi de alıp gezebileceğim bir motor almak umudundayım. İki temel beklentim var. İlki abs ve tubeless (iç lastiksiz diye mi çeviriyoruz) lastik. İkincisi ise günde 400 500 km kullanımda bile çok yormayacak bir sele ve rüzgar konforu. Git bi Goldwing al demeyin. 18-20 bin tl üzerine çıkmam imkansız. Eşimle toplam 120 kg kadarız
. Boy ise 173 cm. Bugünlerde Honda forza incelemelerini takip ediyorum, gidip gördüm, tam istediğim gibi görünüyor. Alçak sele, geniş bagaj, kaliteli malzeme vs. Ancak sizlerin de önerilerini ya da forza ile ilgili yorumlarını merak ediyorum.
Saygılar...
Not: xmax 250 ye içim ısınmadı, baştan belirteyim.
Saygılar...
Not: xmax 250 ye içim ısınmadı, baştan belirteyim.