Guvenliğiniz için Lütfen farınızı yakın !!!!

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
valla 6000 kelvinlik xenon + yan sinyallere monte çakarlar var 1 km öteden gösteriyorum kendimi. motorun sistemi kontakla beraber far da açtığı için zaten kapalı olmuyor asla.

çakarları da gece açınca motor da siyah arkadan polis geliyor imajı yapıyor kimse de polis olmadığımı farketmeden yol veriyor sol şeritte dümdüz uzayıp gidiyorum :)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
Ya herkesın cakarı var ben yok benıım motor cakamıyor nasıl halledıcez Ahmet cakarımı cagırsak neyse arkadaşlar gercekten nasıl halledıcem bılenınız yokmu?
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
beyler, çakar dediğiniz olay kanunen yasaktır.
yapmayın etmeyin. polis amcaları kızdırmayın. ciddi cezası var. +onlarca lira vererek taktığınız o çakarları söktürüyor o amcalar.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
biz cbf150 kulanıcıları olarak hepimiz farlar açık gideriz. farları kapalı bitane cbf150 göremezsiniz.:p:p:cherry::cherry::queen::queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Selam bence ilk önce trafik polislerini biliçlendirmeliler.Arkadaşımızın teki yukarıda bahsetmiş olayın benzerini bende yaşadım.Bağcılar tarafında ekiplerin rutin kontrollerinden birine dek geldik tabii herşey tamam birşey diyemedi tam gideceğim farlarını kapat dedi. Bende kontak açılınca farlar otomatik olarak yanıyor dedim bana uyanık illa kendinizi belli edeceksiniz .farları kontağa bağlatıyorsunuz sonra neymiş otomatik yanıyor diyorsunuz sen padişahın sol.......dedi.Velhasıl polis memuruna anlatamadık fabrika çıkışı böyle diye tam beni 15 dakika oyaladı derdimizi anlatana kadar.Benim anlamadığım polis memurları açık farlara niye böyle bir tepki veriyorlar.Yada niye bilinçlendirmiyorlar ....:cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
Selam bence ilk önce trafik polislerini biliçlendirmeliler.Arkadaşımızın teki yukarıda bahsetmiş olayın benzerini bende yaşadım.Bağcılar tarafında ekiplerin rutin kontrollerinden birine dek geldik tabii herşey tamam birşey diyemedi tam gideceğim farlarını kapat dedi. Bende kontak açılınca farlar otomatik olarak yanıyor dedim bana uyanık illa kendinizi belli edeceksiniz .farları kontağa bağlatıyorsunuz sonra neymiş otomatik yanıyor diyorsunuz sen padişahın sol.......dedi.Velhasıl polis memuruna anlatamadık fabrika çıkışı böyle diye tam beni 15 dakika oyaladı derdimizi anlatana kadar.Benim anlamadığım polis memurları açık farlara niye böyle bir tepki veriyorlar.Yada niye bilinçlendirmiyorlar ....:cat:

o memur arızalıymış biraz :cyclopsan...gel kendin kapat farları deseydin böylece bizde öğrenirdik nerden kapanıyo farlar...:silent:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Artık bu sebeple başta honda olmak üzere bir çok motor üreticisi farları direk olarak kontağa bağladı kullanıcı istese bile söndüremiyor. Ayrıca far konusunda ufak bir detay daha, gündüzleri uzun hüzmeli farlarınız açık olsun daha farkedeliri oluyor gündüz vakti karşıdan gelenide önünzde gidenide rahatsız etmez ama gece aynı şeyi yapmayın çünkü bizi farkedecekler diye kimseyi kör etmeyelim :) Gündüz uzun gece kısa.
Kazasız sürüşler.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
o memur arızalıymış biraz :cyclopsan...gel kendin kapat farları deseydin böylece bizde öğrenirdik nerden kapanıyo farlar...:silent:

Hocam zaten adama zor anlattık durumu dediğin gibi haklısın söylemek lazımdı belki ama bu seferde gıcıklığına bekletirdi beni.:mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
farlarım çoğu zaman açıktır.lise ye giderken öğretmenler far açık derlerdi,tam çıkcam güvenlik hüseyin! far açık derdi.tam okuldan çıkardım başka bi arkdaş farın açık kalmış derdi.eve gidene kadar trafikta yardım sever(!) arkdşlar farın açık derdi.bende bıktım bundan ama yinede açıyorum.gündüz yakıorum uzunlarıda ohh.farımda açık yolumda:p

Ya herkesın cakarı var ben yok benıım motor cakamıyor nasıl halledıcez Ahmet cakarımı cagırsak neyse arkadaşlar gercekten nasıl halledıcem bılenınız yokmu?

benimde hiç çakarım olmadı abi(küçük emrah smileysi):queen::queen::queen::queen:sabah sabah beni güldürdün nan:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Protokol geçişlerinde kısa,uzun,tepe lambası,çakar,çakmaz ne varsa yakarak gelirler.Polis memurları her farı yanarak geleni protokol zannediyorda ondan.Adamların bilinç altına yer etmiş farı yanık birisi gelince hazır ol ve selam dur pozisyonuna geçiyorlar.Protokol olmadığınızı görünce de ister istemez sinirleniyorlar.
Ayrıca bildiğim kadarı ile son çıkan tüm motosikletlerde kontağı açar açmaz farlar otomatik yanıyor.İstesenizde motor çalışırken farları söndüremiyorsunuz.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Protokol geçişlerinde kısa,uzun,tepe lambası,çakar,çakmaz ne varsa yakarak gelirler.Polis memurları her farı yanarak geleni protokol zannediyorda ondan.Adamların bilinç altına yer etmiş farı yanık birisi gelince hazır ol ve selam dur pozisyonuna geçiyorlar.Protokol olmadığınızı görünce de ister istemez sinirleniyorlar.
Ayrıca bildiğim kadarı ile son çıkan tüm motosikletlerde kontağı açar açmaz farlar otomatik yanıyor.İstesenizde motor çalışırken farları söndüremiyorsunuz.


Hocam doğrudur otomatik kontak açılınca far direk yanıyor ama bazı kişilere anlatamıyoruz bu durumu yada anlamak istemiyorlar :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Bende arkadasa katiliyorum, cogu kez araba suruculerini sucluyoruz ama gercekten arabada iken motorlari gormek kolay degil, ekstra guc sarf etmeke gerekiyor. Acik kesinlikle cok kolay fark ediliyor, direk goze carpiyor. Benim uzak farim gunduzleri hep acik...
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Ya herkesın cakarı var ben yok benıım motor cakamıyor nasıl halledıcez Ahmet cakarımı cagırsak neyse arkadaşlar gercekten nasıl halledıcem bılenınız yokmu?

Ya sen gerçekten komik oldunu sanıyosun yoksa banamı öle geliyo?

Senin motoruna nasıl takacağını söliyim 2 tane çakar lamba alıcaksın bide onların kopntrol ünitesinden sonra ampülleri bi şekilde park lambana uydurcaksın yada ayrı 2 tane sis lambası alıp onların içine gömüceksin ondan sonra elektirik çekiceksin ama yanlış birşey yaparsan ciddi zararlar verebilirsin istersen bir bilene çektir tesisatınıda :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst