Gürcistan-Rusya-Belarus-Ukrayna Yolcuğum (16250KM) (81 GÜN) (2014)

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Helal olsun gerçekten sağlam gezmişsin. Kastamonuda ayılardan korkmadın mı? Geçende mezardan bile adam çıkarıp yemişler haberlerde izledim... İnsan kamp kurmaya tırsıyor oralarda. Yollarda köpek saldırısını da iyi atlatmışsın. Bu arada cbf gibi doru bir attan inip boxer gibi kır eşşeğe nasıl binebildin onu merak ediyorum? :)
Kameranın çekim kalitesi de müthiş.
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
545
güzel gezi olmuş ama tek elestirecegim nokta bir gezgin olarak gttigin rotadan dönmek olmus onun dısında güzel gezi =)

muhtemelen onuda ekstra vize vs ugrasmamak icin yaptın diye yordum kendi kendime ama sana da soralım =)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
İzlediğim en keyifli motosiklet gezilerinden :)
Müsadenizle geceleri yatmadan önce izlemelik, indiriyorum bilgisayarıma :)
müsade ne demek, eyvallah hocam :)

Ulan bi fırsat bulup izleyemedim şunu ya!
lan!

Helal olsun gerçekten sağlam gezmişsin. Kastamonuda ayılardan korkmadın mı? Geçende mezardan bile adam çıkarıp yemişler haberlerde izledim... İnsan kamp kurmaya tırsıyor oralarda. Yollarda köpek saldırısını da iyi atlatmışsın. Bu arada cbf gibi doru bir attan inip boxer gibi kır eşşeğe nasıl binebildin onu merak ediyorum? :)
Kameranın çekim kalitesi de müthiş.
teşekkür ederim. korkmadım valla :) abi, cbften inip boxera binmek ayrı bi keyifliymiş. çok sabırlı adamımdır, idare ediyorum :)

güzel gezi olmuş ama tek elestirecegim nokta bir gezgin olarak gttigin rotadan dönmek olmus onun dısında güzel gezi =)

muhtemelen onuda ekstra vize vs ugrasmamak icin yaptın diye yordum kendi kendime ama sana da soralım =)
aslında sadece belli kısımlarda aynı yoldan geri döndüm, bir çoğu yine farklı olmuştu benim için. aslında ukraynadan sonra romanya ve bulgaria yapasım vardı ama vize süresi çok kısa olacaktı ve pahalıya gelecekti. odessadan feribotla döneyim dedim o da pahalı geldi, karadan yarı fiyatına dönerim dedim, bastım marşa maceraya devam :)

Helal olsun sna yaaa :)
teşekkürler
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Kuzeye doğru çıkmıştın. Bizde kuzey derken Ankara'dan Samsun'a falan gidersin diye düşündük :) Olay nerelere gelmiş.

Takipteyiz, maşallahın var. Kazasız belasız
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
Çok beğendim emeğinize sağlık inşallah devamını görürüz.:rendeer: Kaç dil biliyorsunuz merak ettim doğrusu.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Doğu Avrupa ve Kafkaslar yolculuğumda çektiğim fotoğraflarına aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.

www.motorumla.net/dogu-avrupa-yolculugu-fotograflari-16250km-2014/


10885096_976702859010835_598987020879396325_n.jpg
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
211
yutdışından önce birde karadeniz turu yapayım demişsin. çünkü istanbul üzerinden ukrayna ve rusyaya gitmek için bulgaristan romanya güzergahı daha müsait
herşey hoş güzelde o müzik seçimi ne öyle
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
karadenizi dolaşmadan yurtdışına çıkmak ayıp olurdu.
müzikleri idare edin işte, telif melif :)
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Kardeş helal olsun valla iyi cesaret tekrar tekerin düz bassın İnş.

bu arada cbf1000 ile yolculuk esnasında şikayeterin oldu mu kullanım olsun koltuk ratsızlığı felan bu konuda da bişeyler söylersen belki bizde bu kadar olmasa da kısa yolculuk yaparız belli mi olur.

Adana dan selamlar...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kardeş helal olsun valla iyi cesaret tekrar tekerin düz bassın İnş.

bu arada cbf1000 ile yolculuk esnasında şikayeterin oldu mu kullanım olsun koltuk ratsızlığı felan bu konuda da bişeyler söylersen belki bizde bu kadar olmasa da kısa yolculuk yaparız belli mi olur.

Adana dan selamlar...

teşekkür ederim

cbf ile arada şikayetim oluyordu, çadır yeri kurmak için keşif yaparken bazen ormanın içinde kuma saplanabiliyor ve köpeklerin tam ortasında kalabiliyordum. ne geri gidebiliyor ne de ileri devam edebiliyordum :) baya zorlandığım yerler olmuştu, kuru ağırlığı baya fazla olan bir motor. lakin asfatta çılgınlar gibi gidiyorduk, 400-500den sonra biraz yormaya başlıyordu ama 1000kmye kadar idare edebiliyordum. koltuğu oldukça rahattır sınıfındaki motosikletlerle kıyaslandığında.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
27
Gerçekten muhteşem bi çok insanın ve benimde hayalimde olanı gerçekleştirmişsiniz. Çok ama çok güzel olmuş devamını bekliyoruz forumca :D Dikkat Et.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst