- Katılım
- 18 Ocak 2011
- Mesajlar
- 1,095
Ulen herbişeylisini yaptılarda bunun bir klimalısını yapmadılarya
yanarım yanarım ona yanarım
sayın abicim oldumu yani şimdi bütün motorlarda klima var sanırım siz bilmiyorsunuz.motora binmeden önce her şeyinizi çıkarıp bir kenara atıyorsunuz ve sadece koruma ekipmanlarını kullanıyorsunuz. sonramı? tabiki basıyorsunuz gaza ve hissedin rüzgarı doğal klimalı yani sayın hocam.(hocam iyi niyetinize sığınarak böyle bir şaka yapayım dedim yanlışım olduysa affola)
saygılarımla.