Günlük hayatta koruma ekipmanları

Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
Ulen herbişeylisini yaptılarda bunun bir klimalısını yapmadılarya
yanarım yanarım ona yanarım

sayın abicim oldumu yani şimdi bütün motorlarda klima var sanırım siz bilmiyorsunuz.motora binmeden önce her şeyinizi çıkarıp bir kenara atıyorsunuz ve sadece koruma ekipmanlarını kullanıyorsunuz. sonramı? tabiki basıyorsunuz gaza ve hissedin rüzgarı doğal klimalı yani sayın hocam.(hocam iyi niyetinize sığınarak böyle bir şaka yapayım dedim yanlışım olduysa affola)
saygılarımla.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
Sırtımda sırt çantası olmayınca kendimi eksik hissediyorum artık. Nedendir bilinmez bana ayrı bir güven vermeye başladı. Sanırım omzuma geçirdiğim askıları bende emniyet kemeri hissi yaratıyor.. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst